اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

آموزش سالانه یک هزار قرآن‌آموز در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از آموزش سالانه یک هزار نفر قرآن‌آموز در این شهرستان خبر داد.

آموزش سالانه یک هزار قرآن‌آموز در کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) با وجود پربرکتش، زندگی را با تمام زیبایی‌ها معنا می‌کرد، صفای باطنش و صداقت کلامش به قلب‌ها گرمی می‌بخشید و نیروی پایداری و مقاومت می‌داد.

وی ادامه داد: امام حسن عسکری (ع) سرچشمه ایمان و جلوه‌ای از نور الهی بود که در سیمای تابناکش نور عشق و ایمان خانه داشت و در راز و نیاز شبانه‌اش با پروردگار خلوص و پاکی موج می‌زد.

اهرمی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های مبارزان قبل از انقلاب، احیاء قرآن بوده که تا حدودی به آن در نظام اسلامی عمل شده است و سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است که آموزش و پرورش قرآنی را در دستور کار خود دارد و تا رسیدن به پرورش نیروی قرآنی و ساخت جامعه قرآنی مطلوب تلاش می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از آموزش سالانه یک هزار نفر قرآن‌آموز در این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: این اداره در راستای نقش ذاتی خود توانسته است از طریق تأسیس خانه‌های قرآن شهری و روستایی و اشاعه فرهنگ قرائت قرآن در منازل، برگزاری محافل انس با قرآن، حمایت مادی و معنوی از مهد قرآن اداره و جلسات قرآنی با همکاری موسسات فعال قرآنی به تربیت سالانه یک هزار قرآن‌آموز اقدام کند. 

150 ساعت گفتمان دینی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان همچنین از اجرای 150 ساعت گفتمان دینی ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

اهرمی هدف از برگزاری این گفتمان‌ها را ارتقای سطح ‌آگاهی، بینش و بصیرتی انقلابی جوانان و سایر اقشار جامعه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به مسائل مختلف روز و به ویژه آشنایی هرچه بیشتر آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و گامی مؤثر برای مقابله با هرگونه هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

وی عنوان کرد: این اداره توانسته است به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای وظیفه ذاتی و تبلیغی خود به همت روحانیون بومی و اعزامی، اساتید حوزه و دانشگاه، 150 ساعت گفتمان دینی را در مدارس، مساجدمحوری و کانون‌های فرهنگی، مراکز فرهنگی و دانشگاهی در سطح شهرستان کنگان اجرا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: جوانان و انقلاب اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی، انقلاب اسلامی و بیان علل و عوامل تاریخی آن، بیداری اسلامی با تأسی از انقلاب اسلامی ایران، جوان و آسیب‌های اجتماعی از موضوعات این گفتمان‌ها بوده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول