اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تحویل 7 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کل مسکن مهر در این استان 11 هزار و 430 واحد است، گفت: تعداد هفت‌ هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان واگذار شده است.

تحویل 7 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد

خیبر بیدار‌پور در گفت‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کل مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار و 430 واحد است که تعداد هفت‌ هزار واحد آن تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ساخت و ساز مابقی که در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان فعالیت دولت دهم به اتمام برسد و به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.

وی با بیان این‌که مسکن مهر باید در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت احداث شود، افزود: تعداد واحدهای مسکونی مسکن مهر در قالب خود مالکی شش هزار و 300 واحد و در قالب سه جانبه پنج هزار و 127واحد است.

وی گفت: در پروژه مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد سه باب فضای آموزشی و شش باب مسجد در سطح این استان در حال ساخت است که یک باب مسجد در شهر گچساران افتتاح شده و مابقی بین 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهر‌سازی خاطرنشان کرد: مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت قرار گرفته است که مسکن مهر یاسوج دارای یک هزار و 563 واحد در شش فاز، مسکن مهر گچساران دو هزار و 652 واحد در چهار فاز و مسکن مهر دهدشت 912 واحد در یک فاز می‌باشند. 

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول