اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

احداث 67 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث 67 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در استان بوشهر خبر داد.

احداث 67 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در استان بوشهر

علیرضا صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایجاد راه و بزرگراه در دولت نهم و دهم رشد محسوسی داشته و شاهد رضایت خاطر مردم از این مسئله هستیم.

وی افزود: در استان بوشهر حدود 600 کیلومتر بزرگراه داریم و بیش از 400 کیلومتر بزرگراه نیز در دست احداث است که انتظار داریم به زودی و در موعد مقرر مورد بهره‌برداری رسمی قرار بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز در سراسر استان بوشهر خاطرنشان کرد: حذف نقاط پرخطر و پرحادثه در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در سال جاری حدود 20 نقطه پرخطر حذف می‌شوند.

صفایی‌بوشهری از اصلاح شیب شیروانی جاده‌های استان به طول 150 کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: اصلاح شیب شیروانی جاده‌ها به طول 150 کیلومتر نیز از دیگر طرح‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی است که امیدوار هستیم با تامین اعتبار انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت احداث مسکن مهر در استان گفت: احداث مسکن از ابتکارات دولت نهم و دهم است و بدون تردید بسیاری از مشکلات جوانان را رفع کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث 67 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون 37 هزار واحد مسکن مهر شهری و 30 هزار واحد روستایی در دست اجراست که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح این واحدهای مسکونی باشیم.

صفایی بوشهری یادآور شد: همکاری بانک‌های عامل گام موثری در سرعت‌بخشی به این پروژه‌هاست و امیدوار هستیم در این مسیر نیز به توفیق لازم برسیم.

وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای جلب رضایت خاطر مردم شریف استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را برای خدمت‌گذاری به مردم هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول