اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

4444 واحد مسکن مهر رودهن تحویل می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از تحویل 4 هزار و 444 واحد مسکن مهر این منطقه تا پایان عمر دولت دهم به متقاضیان خبر داد.

4444 واحد مسکن مهر رودهن تحویل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی صبح امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان رودهن اظهار داشت: از جمله برنامه‏های پیش‏روی مسئولان در شهرستان دماوند و بخش رودهن پیگیری و اجرای طرح‏های مسکن مهر منطقه است.

وی ادامه داد: پروژه‏های مسکن مهر بخش رودهن در دو سایت خانه‏سازی «مهرآباد» شامل 4 هزار واحد و آبعلی شامل 444 واحد مراحل ساخت خود را سپری می‏کنند.

طاهرخانی اضافه کرد: در حال حاضر، سعی می‏شود که این تعداد مسکن مهر تا پایان دولت دهم تحویل متقاضیان شود.

بخشدار رودهن افزود: موضوع مسکن تا قبل از روی کار آمدن دولت‏های نهم و دهم به عنوان یکی از بزرگ‏ترین مشکلات پیش روی جوانان در مسیر تشکیل خانواده مطرح بود.

وی ادامه داد: اما حال این طرح با وجود نظر مخالف برخی کارشناسان در اوان اجرا با شتابی مناسب در سراسر کشور، استان تهران و شمال‏شرق این استان عملیاتی شده است.

طاهرخانی اضافه کرد: امروز برخورداری اقشار کم‏درآمد جامعه از مسکنی با صرف هزینه‏ای کم را باید از مواهب تلاش‏های شبانه‏روزی دولت‏های نهم و دهم قلمداد کرد.

بخشدار رودهن با اشاره به افتتاح کنارگذر جنوبی آزادراه تهران- پردیس خاطرنشان کرد: از دیگر مصادیق خدمات برجسته دولت خدمت‏گزار می‏توان به پروژه‏های راه‏سازی اشاره کرد.

وی ادامه داد: یکی از این خدمات قابل توجه با حضور رئیس‌جمهوری، وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و سایر مسئولان کشوری و محلی یعنی کنارگذر جنوبی آزادراه تهران- پردیس به بهره‏برداری رسید.

طاهرخانی اضافه کرد: بی‏شک گشایش این مسیر کمربندی نقش مهمی در تسهیل ترافیک محور درون‏شهری بومهن و همچنین آسایش اهالی ساکن در بخش رودهن و سایر نقاط کشور ایفا می‏کند.

بخشدار رودهن افزود: همه تلاش مسئولان جلب رضایت مردم شریف و غیور ایران اسلامی است و خدمت به چنین مردمانی بدون تردید افتخاری بزرگ و ماندنی خواهد بود.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول