اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

استقرار 6 اقامتگاه موقت و بین‌راهی در جاده‌های ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از استقرار شش اقامتگاه بین‌راهی و موقت در جاده‌های شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

استقرار 6 اقامتگاه موقت و بین‌راهی در جاده‌های ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ ‌علی حدادی بعدازظهر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا مسئولان در دستگاه‌های خدمات‌رسان از تمام توان و ظرفیت خود به منظور خدمات‌رسانی به مردم استفاده خواهند کرد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: شهرستان ساوجبلاغ دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هر ساله در ایام عید گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

*راه‌های حادثه‌خیز در نقاط شهری و روستایی این شهرستان شناسایی شدند

حدادی در ادامه سخنان خود از شناسایی راه‌های حادثه‌خیز در نقاط شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات به مردم و به ویژه مسافران و همچنین کنترل راه‌ها و کاهش تصادفات نقاط حادثه‌خیز ترمیم و با تجهیزات بیشتر راهداری تلاش شده حوادث در این نقاط کاهش یابد.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهمی که توسط اداره راه و شهرسازی این شهرستان در حال انجام است رفع نواقص راه‌های شهرستان از جمله راه کرج هشتگرد و تأمین روشنایی و ایجاد رمپ و روپ‌های استاندارد و برداشتن نیوجرس‌‌ها در مسیرهای باریک و ساخت تقاطع در سهیله است.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود از آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان با به کارگیری توان و تجهیزات کامل در تمامی مسیرهای شهرستان مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران خواهند بود.

حدادی استقرار سه اکیپ اورژانس،‌ چهار اکیپ میراث فرهنگی به منظور راهنمایی به گردشگران را از دیگر برنامه‌های این ستاد در تعطیلات نوروزی عنوان کرد.

وی در پایان از انجام مانور استقبال از بهار در روزهای پایانی امسال خبر داد و گفت: این مانور در راستای استقبال از مسافران و گردشگران در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول