اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

خبرگزاری فارس: سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی با حضور اساتید برجسته این حوزه و 200 تن از مدیران صنایع و بنگاه‌های تولیدی و تجاری در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی با حضور اساتید برجسته این حوزه و 200 تن از مدیران صنایع و بنگاه‌های تولیدی و تجاری منطقه آزاد ارس در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

این سمینار با هدف ارتقای سطح بازاریابی و فروش در سطح کسب و کارهای کوچک و متوسط با سخنرانی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد.

همچنین معاون اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تشریح زمینه فعالیت‌های این منطقه و نقش مؤثر آن در توسعه صنعت، تولید و صادرات کشور به بیان رخدادهای اقتصادی و عمرانی موجود و پیشروی ارس پرداخت.

ایرج حاتمی نقش بازاریابی را از مهم‌ترین عوامل توسعه کسب و کار دانست و بر توجه مدیران کارخانجات فعال در منطقه آزاد ارس به جلب رضایت بازار هدف مناسب و همزمان ارتقاء سطح کیفی کالا و خدمات تأکید کرد.

سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی با سخنرانی محمدمهدی تنعمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در سطح مدیران و دکتر علی شاه‌حسینی مدرس دانشگاه و محقق و کارآفرین در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

انتهای پیام/60001/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول