اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 5 اسفندماه جاری

ثبت‌نام آزمون‌های تیزهوشان در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سیستان و بلوچستان از پنجم اسفند تا 23 اسفند ماه جاری خبر داد.

ثبت‌نام آزمون‌های تیزهوشان در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی برای ورود به پایه‌های اول راهنمایی و اول دبیرستان در مدارس سراسر سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس از پنجم تا 23 اسفند ماه سال جاری، فرصت دارند تا با مراجعه به مدارس محل تحصیل خود برای آزمون مدارس فوق اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از برگزاری آزمون، 17 هزار و 551 نفر از دانش‌آموزان در 97 مدرسه و 596 کلاس درس پذیرش خواهند شد.

محمد قاسمی تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته با 18 مدرسه و 64 کلاس درس و 2 هزار و 460 دانش‌آموز رشد فزآیندی در جلب رضایت اولیا و دانش‌آموزان داشته است.

وی ادامه داد: این آزمون امسال با صلابت علمی و سلامت اجرایی به صورت همزمان و یکپارچه در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اضافه کرد: توسعه مدارس خاص در دو سال اخیر از 70 مدرسه به 129 مدرسه، نمودار ارزشمندی برای توسعه‌ عدالت آموزشی در استان است به گونه‌ای که اکنون ما در مناطق دوردست استان نیز مدارس خاص داریم.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول