اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان برازجان 89 درصد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان برازجان 89 درصد است.

پیشرفت فیزیکی بیمارستان برازجان 89 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا صفایی‌بوشهری ظهر امروز در بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی برازجان اظهار داشت: احداث بیمارستان 160 تختخوابی برازجان از مصوبات ارزشمند سفر است که هم‌اکنون تحت عنوان پروژه‌های مهر ماندگار در دست اجراست.

وی افزود: تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان از اولویت‌های مسئولان استان بوشهر است و در این مسیر از همه امکانات موجود بهره می‌بریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، پیشرفت فیزیکی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان حدود 89 درصد است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: این مرکز درمانی با زیر بنای 16100 مترمربع در چهار طبقه در زمینی به مساحت 2/3 هکتار در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این بیمارستان 350 میلیارد ریال است اضافه کرد: تاکنون 240 میلیارد ریال آن پرداخت شده و در بازدید استاندار از روند ساخت آن 20 میلیارد ریال دیگر اختصاص یافت.

این مسئول گفت: برای تجهیز بیمارستان 300 میلیارد ریال اختصاص یافته است که قرار شد پس از تکمیل ساختمان ظرف 10 روز تجهیز شود.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: تمام مسئولان برای تکمیل این طرح بزرگ و مهم اهتمام دارند و به فضل خدا در موعد مقرر شاهد افتتاح و راه‌اندازی این طرح باشیم.

وی افزود: استاندار پرتلاش بوشهر پیگیری بسیار خوبی برای پیشرفت طرح داشته و انتظار داریم با تلاش پیمانکار در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول