اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم پاس:

لیگ برتری شدن پاس در گرو توجه مسئولان ارشد همدان است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر در شش هفته سرنوشت‌ساز و پایانی لیگ دسته اول مسئولان ارشد همدان حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند قطعاً لیاقت لیگ برتری شدن را داریم.

لیگ برتری شدن پاس در گرو توجه مسئولان ارشد همدان است

سید جلیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: عضویت و بازی کردن در تیم باسابقه، قدیمی و ریشه‌دار پاس برای هر بازیکنی در فوتبال ایران افتخار محسوب می‌شود و تک تک بازیکنان فعلی تیم پاس با غیرت و جان ‌و دل در هر مسابقه به میدان می‌روند تا از حیثیت و نام پرافتخار پاس ‌همدان دفاع کنند.

وی افزود: این تیم در ابتدای فصل با درایت رمضانی مدیرعامل تیم به خوبی بسته شده که این خود نقطه مثبتی است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: تغییراتی که از هفته 15 در تیم صورت گرفت روند رو به جلوی تیم‌مان را مضاعف کرده که نتیجه آن دو برد متوالی در بازی‌های حساس بود تا بتوانیم تا رده سوم جدول بالا بیاییم.

وی با اشاره به اتفاقات چند هفته اخیر در همدان تصریح کرد: این اتفاقاتی که در چند هفته اخیر و در بازی خانگی با تحریک چند تماشاگرنما که قطعاً اجیر شده بودند و همچنین بدخواهان فوتبال همدان رخ داده است.

احمدی ادامه داد: این افراد به تک تک بازیکنان تیم، انگ و اتهام بی‌غیرتی زدند که در روحیه همه تیم تأثیر منفی گذاشت و حق ما نبود که در خانه و از خودی‌ها ضربه بخوریم.

وی با بیان اینکه در تمام تیم‌های بزرگ دنیا افت و خیر و روند نتیجه‌گیری‌ها متغیر بوده و هست، ادامه داد: شما ببینید تیم پرسپولیس با همه هزینه‌هایی که کرده و با ستاره‌هایی که در این تیم بازی می‌کردند تا هفته بیستم نتوانسته هواداران را راضی کند اما هیچ وقت کسی به هیچ بازیکنی انگ و اتهام بی‌غیرتی نزد اما در همدان چند نفر به تمام زحمت یک تیم لطمه زدند.

بازیکن تیم فوتبال پاس در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر اینکه مسئولان در حال حاضر و شرایط فعلی که کمکی و تأثیری در روند رو به جلو و لیگ برتری شدن تیم فوتبال پاس دارند متذکر شد: در چند هفته اخیر با اضافه شدن امید طیری سرمربی جوان تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و موفق شدند که با کسب نتایج ایده‌آل به کورس برگردیم اما مشکلات مالی در تیم مهم‌ترین عامل حاشیه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در بین 28 تیم حاضر در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور هیچ تیمی را پیدا نخواهید کرد که تنها با 20 درصد از کل مبلغ قرارداد خودشان با غیرت و همدلی و بدون در نظر گرفتن پول و مادیات به میدان مسابقه بروند و با همه وجود بجنگند تا به حق و جایگاه واقعی تیم‌شان برسند و در تیم پاس این موضوع برای همگان مبرهن و آشکار شده است.

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان که سابقه چهار سال همکاری با سبزپوشان همدانی را در کارنامه خود دارد خاطرنشان کرد: در این فصل با تمام حواشی که در کنار تیم بود بازیکنان با غیرت و همدلی به میدان رفتند تا از حیثیت فوتبال خود و تیم و شهر پرآوازه همدان دفاع کنند و لطف خدا شامل همه ما شده با تمام کاستی‌ها در کورس قهرمانی و در اندیشه صعود به لیگ برتر باشیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان، کادر فنی تیم، اعضای هیئت مدیره و کادر مدیریتی و سرپرستی باشگاه، هواداران تیم و مردم ورزش‌دوست همدانی تا الآن و بعد از گذشته 20 هفته ثابت کردند که برای لیگ برتری شدن آماده و پای کار هستند و فقط آخرین حلقه این زنجیره حمایت مسئولان ارشد استان است که با حمایت مالی خود برای پرداختن مبالغ قرارداد و توجه معنوی به تیم موجب لیگ برتری شدن پاس همدان شوند.

احمدی ابراز داشت: در شش هفته پایانی هر بازی برای هر تیمی در کوران مسابقات حکم فینال دارد و خدا را شاکریم که توانستیم عدم نتیجه‌گیری را به دست فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: برای قطع نشدن نوار پیروز‌ی‌های تیم هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا به جایگاه واقعی خود برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان با دعوت از همه دلسوزان ورزش همدان، مردم و مسئولان ارشد استان خواست تا بیشتر از پیش کنار تیم پاس باشند و اذعان کرد: در شرایطی که تیم پاس در جدول بازی‌ها دارد از همه علاقه‌مندان به فوتبال همدان می‌خواهیم که با حضور در ورزشگاه در سه بازی خانگی که میزبان هستیم با حمایت خودشان موجب دلگرمی تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم شوند.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) با کسب 35 امتیاز در رده سوم گروه ب این مسابقات قرار دارد و دوشنبه هفتم اسفند ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم رده دومی استقلال خوزستان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول