اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ماندن در کورس قهرمانی

باید با برد از اهواز به همدان بازگردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به فشردگی امتیازات در جدول برای ماندن در کورس قهرمانی و فکر به صعود باید در دیدارهای آینده و بازی‌های خارج از خانه با امتیاز به همدان برگردیم.

باید با برد از اهواز به همدان بازگردیم

امید طیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حساسیت خاصی پیگیری می‌شود و این اهمیت باعث شده تا همه بازی‌ها حکم یک فینال داشته باشد.

وی افزود: با بردی که هفته گذشته در بازی خانگی در همدان به دست آوریم توانستیم از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کنیم و برای بازی‌ها امید بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: از روزی که به پاس آمدم بازی تهاجمی را چه در بازی‌های خانگی و چه در بازی‌های بیرون از خانه در دستور کار قرار دادم، بنابراین مقابل تیم خوب و منسجم ملی حفاری اهواز این شیوه را بکار خواهیم گرفت تا امتیاز این بازی خارج از خانه را نیز به صورت کامل کسب کنیم.

وی تصریح کرد: هر چند تیم ملی حفاری اهواز به لحاظ فنی و به لحاظ مسائل مالی و ابزار از بهترین‌های لیگ دسته اول به شمار می‌رود و بازی مقابل این تیم دشواری‌های خاص خود را دارد اما من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم.

طیری در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه مشکلات مالی تیمش برطرف شده یا خیر؟، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم پاس تنها تیم فوتبال ایران و 28 تیم حاضر در لیگ دسته اول کشور هستند که با گذشت 20 هفته از رقابت‌ها 20 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کردند و این مشکلات باعث شده تا از نظر روحی و روانی نتوانیم صد در صد به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی در ادامه متذکر شد: بازی با تیم ملی حفاری اهواز از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و امیدواریم با این انگیزه که داریم و بدون محروم و مصدوم راهی اهواز شدیم با سه امتیاز کامل به همدان برگردیم.

تیم فوتبال پاس همدان که با 32 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی گروه ب قرار گرفته و در هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز شنبه 28 بهمن ماه ساعت 14:45 در ورزشگاه اختصاصی نفت شهر اهواز میهمان تیم رده یازدهمی ملی حفاری این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول