اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خواستار شد

برگزاری دوره‌های آموزشی تغذیه برای دانش‌آموزان خرمشهری

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر خواستار برگزاری دوره آموزشی تغذیه سالم برای دانش‌آموزان خرمشهری توسط آموزش و پرورش این شهرستان شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی تغذیه برای دانش‌آموزان خرمشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله حسینی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت و درمان خرمشهر، برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی با نصب بنر و چاپ بروشور برای تغذیه سالم در جامعه کافی نیست و باید همایش‌های آموزش همگانی در چندین نوبت سال برگزار شود.

وی نقش آموزش و پرورش را در نحوه تغذیه سالم جامعه مهم دانست و افزود: آموزش و پرورش باید کلاس‌های آموزشی در زمینه بهداشت و تغذیه سالم و مضرات ناشی از تغذیه "فست فودها" (کالباس و سوسیس) برای دانش‌آموزان و معلمان با همکاری مرکز بهداشت برگزار کند.

فرماندار خرمشهر در بخش دیگری به دپو و محل دفن زباله در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به آلودگی‌های ناشی از سوزاندن زباله و محل دپو آن به وجود می‌آید علاوه بر احداث حصار در محل دپو زباله باید به شکل بهداشتی دفن شود.

وی نسبت به تسریع عملیات اجرای طرح احداث فاضلاب در خرمشهر تاکید کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ورود مهمانان نوروزی و راهیان نور تسریع در اجرای طرح فاضلاب در برخی مناطق ضروری است.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول