اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لاریجان:

سرانه تغذیه مدارس شبانه‌روزی تأمین نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بخش لاریجان مازندران خواستار اختصاص سرانه تغذیه به مدارس شبانه‌روزی این بخش شد.

سرانه تغذیه مدارس شبانه‌روزی تأمین نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن خاکپور ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه شبانه‌روزی تقوی دینانی این بخش با بیان این‌که مناطق ییلاقی و کوهستانی نیاز به مدارس شبانه‌روزی دارند از وجود شش مدرسه شبانه‌روزی در بخش لاریجان خبر داد.

وی با بیان این‌که مشارکت مردم در این منطقه مناسب است، اظهار داشت: در زمینه اداره مدارس شبانه‌روزی مشارکت‌هایی از مردم منطقه دریافت کرده‌ایم اما بیش از این نمی‌توان از اهالی انتظار داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش لاریجان مازندران با اشاره به این‌که در این بخش تاکنون 15 مدرسه هوشمندسازی شده است، تصریح کرد: در زمینه مشارکت، مردم منطقه همکاری‌های خوبی دارند.

این مسئول با اعلام این‌که در زمینه هوشمندسازی مدارس خیران کمک‌های مناسبی داشته‌اند، گفت: این بخش نیاز به کمک‌های بیشتری دارد.

وی با تأکید بر این‌که اگر به مدارس این بخش توجه نشود مهاجرت افزایش می‌یابد، تصریح کرد: همان‌طور که در سال‌های اخیر تعداد دانش‌آموزان به دلیل مهاجرت کاهش می‌یابد در صورت عدم توجه این روند ادامه خواهد داشت.

خاکپور با اشاره به اینکه تاکنون سرانه تغذیه و هزینه ایاب و ذهاب مدارس شبانه‌روزی تأمین نشده است، ادامه داد: این بخش با مشکل جدی در این زمینه مواجه است.

وی با اعلام این‌که دانش‌آموزان مناطق محروم سرمایه‌های این کشور به شمار می‌روند، عنوان کرد: در صورت عدم توجه به این سرمایه‌ها روند مهاجرت در این مناطق افزایش خواهد یافت.

این مسئول خواستار توجه مسئولان به مناطق محروم و کوهستانی شد و گفت: برای افزایش مشارکت مردم و افزایش خدمات رفاهی و آموزشی به مردم منطقه نیاز به کمک‌های استانی است.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول