اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لاریجان خبر داد

پرداخت 545 میلیونی سرانه تغذیه به محصلان لاریجانی

خبرگزاری فارس:رئیس آموزش و پرورش بخش لاریجان مازندران گفت: تاکنون 545 میلیون ریال بابت‌ هزینه‌های غذایی و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی از طریق اداره کل آموزش و پرورش مازندران به حساب این مدارس واریز شده است.

پرداخت 545 میلیونی سرانه تغذیه به محصلان لاریجانی

حسن خاکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل درباره پرداخت سرانه‌های مدارس شبانه‌روزی در این بخش اظهار داشت: بر اساس سنوات گذشته پرداخت‌ هزینه‌های شبانه‌روزی در چند مرحله در سال‌ جاری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون 545 میلیون ریال در دو مرحله بابت‌ هزینه‌های غذایی و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی از طریق اداره کل آموزش و پرورش مازندران به حساب این مدارس واریز شده است.

این مسئول با تأکید بر خدمات نظام اسلامی به مناطق محروم افزود: منطقه لاریجان تاکنون از خدمات شایان توجهی برخوردار شده است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون به این شهر عالم‌پرور، توجه زیادی شده است، گفت: تاکنون 15 مدرسه در این منطقه هوشمندسازی شده است.

به گفته خاکپور از این تعداد پنج مدرسه توسط اداره کل آموزش و پرورش مازندران هوشمندسازی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این اداره عنوان کرد: پروژه مقاوم‌سازی مدرسه شبانه‌روزی راهنمایی تقوی دینان با حضور هاشمی معاونت عمرانی استانداری، فرماندار، بخشدار و تنی چند از رؤسای اداره‌ها و نهادهای منطقه افتتاح شد.

خاکپور افزود: این پروژه با مساحت 700 مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بیش از 250 میلیون تومان انجام شده و با ساخت این مدرسه دانش‌آموزان دختر 25 روستای منطقه از ساختمان آموزشی و خوابگاهی استاندارد برخوردار شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 50 دانش‌آموز دختر به صورت شبانه‌روزی از امکانات تحصیلی و رفاهی این مدرسه بهره می‌برند.

انتهای‌‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول