اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌ها جهت جذب پزشک متخصص در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره کمبود پزشک متخصص در این شهرستان گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌ها جهت جذب پزشک متخصص در چرام ضروری است.

لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌ها جهت جذب پزشک متخصص در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست شورای سلامت شهرستان چرام با حضور فرماندار چرام، رئیس شبکه بهداشت و سلامت و مسئولان ادارات مربوطه برگزار شد.

در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد، مسئولین به ارائه گزارش کار خود در حوزه سلامت شهروندان، طرح مشکلات و معضلات و ارائه راه حل‌های مناسب در حوزه سلامت و تغذیه شهروندان پرداختند.

*چرام کمبود پزشک متخصص دارد

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این نشست با اشاره به راه‌اندازی اورژانس 115 چرام، این اقدام را گامی برای پیشرفت حوزه بهداشت در سطح شهرستان دانست و گفت: در حال حاضر از معضلات شهرستان در زمینه بهداشت کمبود پزشک متخصص است.

فرماندار چرام با بیان این‌که هدف ما کسب رضایت‌مندی مردم است خواستار تلاش در این زمینه شد و اظهار کرد: اهمیت سلامت و بهداشت شهرستان باید برای همه ما در اولویت باشد که باید اقدامات لازم برای امورات بهداشتی انجام شود.

وی با اشاره به نیاز شهرستان چرام به بیمارستان و تأکید بر فراهم آوردن رضایت عمومی مردم از واگذاری زمین فرمانداری جهت ساخت بیمارستان 32 تخت در این شهرستان خبر داد.

این مسئول با تأکید بر اجرای مصوبات شورای سلامت خواستار تعامل و همکاری ادارات در بالا بردن سطح امنیت بهداشتی شهروندان شد و ابراز داشت: به لطف خداوند بعد از انقلاب تحولی عظیم در مقوله سلامت در کشور ایجاد شده که اوج پیشرفت کشور در دولت نهم و دهم بوده و این مهم با تلاش‌های مردم همیشه در صحنه و مدیران لایق و انقلابی بوده است.

نیکروز خاطرنشان کرد: دستیابی به سلامت در گرو مشارکت همگانی و مساعدت همه نهادها بوده و باید تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی بر نقش سلامت در جامعه آگاهی داشته و در راستای اهداف شورای سلامت برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول