اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان البرز:

پایگا‌ه‌های خدمات اجتماعی البرز افزایش پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان البرز از افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی البرز خبر داد.

پایگا‌ه‌های خدمات اجتماعی البرز افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی مکاریان ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی اظهار داشت: توسعه خدمات به مددجویان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده تا پایان سال‌جاری سه پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه خدمات‌رسانی به مددجویان در این استان صورت گرفته است،‌ خاطرنشان کرد: محوریت اقدامات ما توسعه خدمات‌رسانی به محرومان و آسیب‌دیدگان اجتماعی و مددجویان است لذا با تدابیر و تمهیدات اندیشید شده برنامه‌های جامعی را برای توسعه این خدمات در استان البرز اندیشیده‌ایم.

مکاریان با بیان اینکه پایگاه‌های خدمات اجتماعی می‌تواند در ارائه خدمات نوین توانمندسازی بسیار موثر باشد افزود: با تلاش مسئولان این خدمات بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به حضور ساکنانی در مناطق حاشیه‌ای و در سکونت‌گاه‌های غیررسمی اشاره کرد و گفت: این افراد باید هر چه سریع‌تر توسط سازمان‌های خدمات‌رسان مورد حمایت قرار گیرند.

مکاریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو پایگاه خدمات اجتماعی در استان البرز فعالیت می‌کنند که تا پایان سال‌جاری این تعداد به 5 پایگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به منظور حمایت و توانمندسازی ساکنان حاشیه‌های شهر پایگاه‌های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌‌خیز راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی این پایگاه‌ها با مشارکت مردم، در راستای برطرف ساختن مشکلات، مسائل و موضوعات مختلف در بخش‌های آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و‌… آن مناطق گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول