اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندوی بانوان

بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شد

خبرگزاری فارس: با اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان، بانوی شایسته قزوینی به دومین مرحله انتخابی آماده‌سازی تیم ملی تکواندوی کشورمان دعوت شد.

بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با گرفتن این تصمیم شکرانه ایزدی که در وزن هفتم این رقابت‌ها بر روی شیاپ چانگ می‌رود، به اردوی انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان که هشتم اسفند ماه جاری در تهران برگزار می شود، دعوت شد.

البته در وزن هفتم این رقابت‌ها ایزدی این بانوی شایسته قزوینی کار سختی را برای ملی‌پوش شدن دارد به طوری که در این وزن دو ملی‌پوش دیگر از استان‌های تهران و البرز حضور دارند که این بانوی قزوینی برای اینکه بتواند خود را در ترکیب تیم ملی تکواندوی کشورمان حفظ کند باید از سد این دو رقیب عبور کند، اتفاقی که اگر چه سخت به نظر می‌رسد اما ناممکن نیست.

به هر حال با توجه به اینکه ایزدی تنها نماینده تکواندوی استان قزوین در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشورمان محسوب می‌شود نباید از یاد برد که وی می‌تواند با درخشش در این رقابت‌ها به عنوان نخستین بانوی قزوینی در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا حضور داشته باشد.

حضور در این مسابقات به خوبی حکایت از آن دارد که بانوان تکواندوکار استان در این سال‌ها توانسته‌اند مراحل رشد و ترقی خود را به خوبی بگذرانند که در صورت برنامه‌ریزی مناسب و منسجم می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

همین امر نشان می‌دهد که مسئولان ورزش استان باید بیش از این به ورزش بانوان توجه داشته باشند، زیرا بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در این سال‌ها در سطح استان به خوبی ثابت کرده‌اند که در صورت دیده شدن و حمایت بیشتر می‌توانند به خوبی فعل خواستن را صرف کنند و به جایگاه و عنوان‌های برتر کشور برسند.

به طور حتم برای ساختن پشتوانه‌های خوب برای تکواندوی بانوان استان قزوین باید به دنبال جذب و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی در سنین پایه باشیم و این نکته را از یاد نبریم که سرمایه‌گذاری روی سنین پایه می‌تواند آینده این رشته ورزشی را در سطح بانوان استان تضمین کند.

انتهای پیام/77004/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول