اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

راه شهدا را باید با آبادانی کشور دنبال کرد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: راه شهدای گرانقدر را با آبادانی کشورمان دنبال می‌کنیم.

راه شهدا را باید با آبادانی کشور دنبال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در دیدار با خانواده شهیدان صادق صدیفی و ناصر صدیفی و شهید رحمت‏الله اسماعیلی، به جایگاه شهدا و خانواده‏های آنها اشاره کرد.

وی گفت: جامعه‌ای که قبل از انقلاب در ظلمت ستم‏شاهی بود با رشادت‏های جمعی از انسان‏های شجاع، باخدا و با اراده در آن دوران که بر اوضاع نابه‏سامان شوریدند و سبب سرنگونی طاغوت شدند، به یک حکومت مردمی تبدیل شد.

شهردار دماوند تصریح کرد: شهدا نه تنها سبب سرنگونی طاغوت شدند؛ بلکه استقلال به این کشور برگشت و تصمیم‌گیرنده خود مردم شدند.

همتی به نقش و جایگاه شهیدان اشاره کرد و گفت: شهدا با ایمان خویش و آینده‌نگری روشن برای ایران، جان خود را برای به ثمر نشستن این انقلاب فدا کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا سرمایه‌های این مملکت هستند و امروز نقش ما به عنوان فرزندان انقلاب برای حفظ آرمان‏های شهدا بسیار موثر است.

شهردار دماوند افزود: تمام تلاشمان حرکت در مسیر شهدا برای رسیدن به کمال و سعادت کشور است.

شهیدان صادق صدیفی و ناصر صدیفی از شهدای بسیجی و مردمی شهر دماوند بودند که در سال‏های 1340 و 1348 متولد شدند و در سال‏های 1357 و 1365 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید رحمت‏الله اسماعیلی نیز از شهدای شهر دماوند محسوب می‏شود که در سال 1315 متولد شد و در سال 1361 در عملیات بیت‏المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2568/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول