اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

افتتاح 36 طرح زیربنایی در کنگان در اسفند امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از افتتاح 36 طرح زیربنایی در شهرها و روستاهای کنگان در اسفندماه امسال خبر داد.

افتتاح 36 طرح زیربنایی در کنگان در اسفند امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: شهرستان کنگان از مهم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر و کشور است و بخش زیادی از درآمد کشور به ویژه در حوزه نفت و گاز در این شهرستان است.

وی ادامه داد: جمعیت شهرستان کنگان در چند سال اخیر رشد بی‌سابقه‌ای داشته و روز‌به‌روز شاهد افزایش مهاجرت به این شهرستان هستیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: حجم آلاینده‌های زیست محیطی در این شهرستان بسیار بیشتر از گذشته شده و این امر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: پرداخت حق آلایندگی به شهرهای شهرستان حداقل کاری است که انتظار داریم به نحو مطلوبی انجام شود تا شاهد عمران و آبادانی شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: سفر بابرکت مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان موجبات رشد و آبادانی کنگان شده و امیدوار هستیم با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و تکمیل آنها شاهد رضایت خاطر شهروندان باشیم.

فرماندار کنگان افزود: در دهه فجر امسال تعداد زیادی طرح عمران شهری و روستایی در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که تلاش برای بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام، اولویت اساسی این شهرستان است.

یزدان‌شناس از افتتاح 36 طرح زیربنایی در کنگان در اسفند امسال خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تعداد 36 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال در اسفندماه امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین در اسفندماه امسال تعداد 27 پروژه عمرانی دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار کنگان در پایان اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول