اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

مسلمانان جهان در برابر کشتار شیعیان پاکستان ساکت نخواهند ماند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به کشتار اخیر شیعیان پاکستان گفت: مسلمانان سراسر جهان به ویژه شیعیان در برابر کشتار شیعیان پاکستان ساکت نخواهند ماند.

مسلمانان جهان در برابر کشتار شیعیان پاکستان ساکت نخواهند ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی گفت: شهادت تعدادی از شیعیان مخلص و مؤمن به بهانه عزاداری سالار شهیدان توسط جنایت‌کاران وهابی و سپاه صحابه که مورد حمایت مستقیم وهابی‌های سعودی است لکه ننگی بر تاریخ جنایات این فرقه ضاله که متأسفانه با ابزار زور و تزویر و استفاده از امکانات مادی فراوان به تحمیل عقیده خود اهتمام دارند افزود.

وی اضافه کرد: این نخستین بار نیست که شاهد حملات تروریستی در پاکستان و سایر ملل اسلامی و غیر اسلامی هستیم و باید کسانی که به انحاء مختلف از افکار منحرف و رعب‌آوری که موجب تفرقه و جنایت در بین مسلمانان می‌شود حمایت می‌کنند، متوجه عوارض کردار خود و این جنایات باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مسلمانان در سراسر جهان به ویژه شیعیان نسبت به این تحرکات ساکت نخواهند بود یادآور شد: البته مسلمانان به این نکته توجه دارند که ورود به مسیر تفرقه و دودستگی در بین مسلمانان خواست کسانی است که اقدام به حملات تروریستی می‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون 1400 سال است که مسلمانان با سلیقه‌ها و افکار مذهبی متفاوت با آرامش و برادری زندگی می‌کنند اما در دهه‌های اخیر با بروز این افکار انحرافی و حیات این فرقه منحرف وهابی، دامنه اختلاف به مجامع اسلامی کشیده شده است.

جمشیدی اظهار امیدواری کرد مسلمانان به ویژه مسلمانان پاکستان با ابراز انزجار از این کشتار نسبت به طرد عناصر وهابی و خنثی کردن توطئه آنها اهتمام کنند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول