اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان:

16 نفر به مسابقات اندونزی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان گفت: از بین 22 نفر حاضر در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، 16 نفر به مسابقات کشورهای مسلمان در اندونزی اعزام می‌شوند.

16 نفر به مسابقات اندونزی اعزام می‌شوند

نجمه آبتین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: در ابتدای حضورمان در آبادان ناهماهنگی‌هایی وجود داشت که با تلاش مسئولان هیئت تیراندازی با کمان خوزستان و آبادان مشکلات مرتفع شد.

وی هدف اصلی برپایی اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در آبادان را شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی کشور اندونزی خواند و اضافه کرد: این مسابقات خرداد ماه سال آینده برگزار شده که از میان 22 نفر حاضر در اردوی فعلی 16 نفر به رقابت‌های اندونزی اعزام می‌شوند.

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان افزود: هشت مرد و هشت زن در فهرست نهایی اعزامی به مسابقات اندونزی جای داشته و شش نفر از جمع فعلی حذف می‌شوند.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان پیش از حضور در مسابقات اندونزی در مسابقات جایزه بزرگ تایلند که اسفندماه برگزار می‌شود نیز حاضر می‌شویم.

آبتین با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار داشته و فشار تمرینات را تا قبل از مسابقات اندونزی حفظ می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به گرمسیر بودن آبادان و تقاضای هیئت تیراندازی با کمان این شهرستان این منطقه را برای برپایی اردوی تیم ملی در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/72008/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول