اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی قم:

پیکارهای تیراندازی مردان و بانوان جام فجر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری پیکارهای مردان و آقایان قهرمانی تیراندازی جام فجر در قم خبر داد.

پیکارهای تیراندازی مردان و بانوان جام فجر در قم برگزار می‌شود

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کمیته مسابقات هیئت تیراندازی استان قم در نظر دارد یک سری رقابت‌های قهرمانی تیراندازی در ایام الله دهه مبارک فجر با نام مسابقات آزاد تیراندازی جام فجر را برگزار کند.

وی افزود: برای همین منظور از تمام تیراندازان و علاقمندان به این رشته دعوت به عمل می‌آید که در نهایت تا بیست و یکم بهمن ماه به منظور ثبت‌نام به صورت حضوری به باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین واقع در فلکه میثم قم مراجعه کنند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به شرایط برگزاری این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در دو بخش حرفه‌ای آقایان و بانوان و نیمه حرفه‌ای بخش آقایان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در این دوره از مسابقات برای علاقمندان به تیراندازی در نقاط مختلف قم بدون مانع است، تصریح کرد: البته ارزیابی و ملاک تشخیص حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای بودن ورزشکار به عهده کمیته مسابقات هیئت تیراندازی استان قم قرار دارد.

متقیان‌نژاد ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت قم، این دوره از پیکارها به صورت آزاد برگزار می‌شود و هر تیراندازی از تمام مؤسسات و ارگان‌ها می‌توانند به صورت فردی در مسابقه شرکت کنند و رتبه‌بندی مسابقات به صورت تیمی نیست.

وی به مبلغ ورودی در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان اشاره کرد و عنوان داشت: مبلغ شرکت در مسابقه 100 هزار ریال برای تیراندازان حاضر در بخش حرفه‌ای و مبلغ 50 هزار ریال برای شرکت‌کنندگان در بخش غیر حرفه‌ای خواهد بود و شرکت‌کنندگان باید مبلغ را به صورت نقد به مسئول برگزاری مسابقات پرداخت کنند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه مسابقات در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار می‌شود، یادآور شد: طبق زمان‌بندی صورت گرفته در هیئت، رقابت‌های بخش بانوان تیراندازی جام فجر روز بیست و پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود و مسابقات بخش آقایان نیز در روز بیست و هشتم بهمن به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول