اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی برای عرصه مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد

زریر حجتی عضو خانه مطبوعات کشور شد

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب زریر حجتی رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد به عنوان عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران خبر داد.

زریر حجتی عضو خانه مطبوعات کشور شد

کرم‌الله محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در یاسوج اظهار کرد: موفقیتی دیگر برای مطبوعات استان ما به دست آمد.

وی گفت: پس از این که بالاخره خانه مطبوعات استان با حضور گسترده اهالی رسانه در این استان شکل گرفت موفقیتی در سطح کشوری در همین زمینه نیز کسب شد.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در رأی‌گیری که چند روز پیش توسط رؤسای خانه مطبوعات کشور و با حضور پاک‌آیین مدیرکل مطبوعات داخلی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت آقای زریر حجتی توانست در بین رؤسای خانه مطبوعات کشور با اخذ رأی سوم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران شناخته شود.

محمدپور با تبریک این موفقیت به همه اهالی رسانه و مطبوعات در این استان اظهار کرد: اکنون وقت آن رسیده که اهالی مطبوعات در استان کهگیلویه و بویراحمد با همه ظرفیت‌هایی که دارند در راه کیفی‌سازی کار خود قدم بردارند.

این مسئول تصریح کرد: ما نیز در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حامی و پشتیبان این قشر خواهیم بود چرا که معتقدیم پیشرفت و توسعه استان بر مدار اطلاع‌رسانی می‌چرخد.

محمدپور با درخواست از همه مسئولان استانی برای حمایت از رسانه‌ها و مطبوعات در این استان گفت: همه باید دست در دست هم برای کمک به پیشرفت استان تلاش کرده و در این راستا نباید پشت رسانه و مطبوعات را خالی کنیم.

انتهای پیام/2517/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول