اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت خبر داد

تجلیل چهره‌ برتر قرآنی جیرفت در همایش کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: صمدالله سعیدی از فعالان قرآنی جیرفت به عنوان چهره برتر قرآنی برتر کشوری از استان کرمان در همایش کشوری تجلیل شد.

تجلیل چهره‌ برتر قرآنی جیرفت در همایش کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتمین همایش تجلیل از چهره‌های قرآنی با حضور جمعی از مسئولان قرآنی کشور در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش صمدالله سعیدی از فعالان قرآنی شهرستان جیرفت تنها کسی بود که از استان کرمان به این همایش راه یافت و به عنوان چهره برتر قرآنی برتر کشوری از استان کرمان تجلیل شد.

صمدالله سعیدی چهره برتر قرآنی نیز اظهار داشت: 34 سال در زمینه‌های قرآنی فعالیت دارم و طی سه سال گذشته موفق به تألیف چند جلد کتاب در زمینه آموزش قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی شده‌ام.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در جیرفت افزود: استعدادهای فراوانی در این شهرستان وجود دارد و با برنامه‌ریزی و همت مسئولان می‌توان، جیرفت را به شهری قرآنی تبدیل کرد، فعالیت 467 هیئت سیار قرآنی شهری و روستایی در این منطقه ظرفیت خوبی برای ترویج قرآنی و آموزه‌های دینی است.

سعیدی خواستار توجه ویژه مسئولان به امور قرآنی و حمایت از فعالیت‌های قرانی در شهرستان جیرفت و جنوب کرمان شد.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول