اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر طالخونچه:

طالخونچه فاقد فاضلاب شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر طالخونچه گفت: شهر طالخونچه فاقد فاضلاب است و فاضلاب شهری در سطح کوچه‌ها جاری می‌شود و این امر موجب بروز بخشی از مشکلات برای مردم این شهر شده است.

طالخونچه فاقد فاضلاب شهری است

حسین اسماعیل‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه ‌در ارتباط با فاضلاب شهر طالخونچه اظهار کرد: شهر طالخونچه فاقد فاضلاب است و فاضلاب شهری در سطح کوچه‌ها جاری می‌شود.

وی ادامه داد: از اقدامات قابل توجه چند ماه اخیر، این است که با مطالعات صورت گرفته برای فاضلاب‌ کشی در شهر طالخونچه، سرمایه‌گذار خصوصی از پساب فاضلاب استفاده کند، شبکه‌‌گذاری و احداث تصفیه‌خانه را به عهده گیرد و هزینه طرح مطالعاتی در این ارتباط را نیز شهرداری تامین کند.

شهردار طالخونچه افزود: با انجام مطالعات انجام شده در اواخر سال و یا اوایل سال آینده، کلنگ فاضلاب شهر طالخونچه به زمین می‌خورد.

وی در مورد مشکلات موجود به دلیل نبود فاضلاب در شهر طالخونچه افزود: مشکلات بهداشتی زیادی به دلیل نبود فاضلاب در این شهر وجود دارد، فاضلاب‌ از چاه‌های جذبی سرریز و وارد کوچه‌ها می‌شود.

احمدی اضافه کرد: نبود فاضلاب و سرریز شدن آن در کوچه‌ها، موجب آلودگی و ایجاد بیماری‌های مختلف می‌‌شود.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید پیگیر این موضوع بوده، در حالی که برخی مواقع شاهد بی‌توجهی و چشم‌پوشی نسبت به این موضوع از طرف این ارگان هستیم.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول