اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

خشکسالی‌های متوالی رمق کشاورزان پلدختر را گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: خشکسالی‌های چند سال گذشته خسارات فراوان به کشاورزی پلدختر وارد کرده، به حدی که درد آن رمق کشاورزان پلدختر را گرفته است.

خشکسالی‌های متوالی رمق کشاورزان پلدختر را گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان گفت: پلدختر با وجود پتانسیل‌های مختلف کشاورزی از جمله تنوع آب و هوای، اراضی حاصل خیز و منابع آبی فراوان قابلیت کشت انواع محصولات کشاورزی را دارد.

رشیدی با اعلام اینکه در مرحله اول تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی هشت میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات در اختیار کشاورزان پلدختر گذشته شده است، اظهار داشت: بخشی از این پروژه‌ها در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: در مقطع کوتاهی ارائه تسهیلات به کشاورزان قطع شد، اما با پیگیری‌های مستمر علاوه بر رفع مشکل بانک عامل از یک بانک به پنج بانک افزایش یافت که این یک اقدام مهم و بسیار خوبی برای توسعه بخش کشاورزی بود.

فرماندار پلدختر میزان اشتغالزایی طرح توسعه کشاورزی در پلدختر را 460 نفر اعلام کرد و گفت: سهم پلدختر در مرحله دوم تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی 58 طرح با اعتبار پنج میلیارد تومان است که در صورت پرداخت برای 96 نفر شغل ایجاد می‎شود.

در این جلسه چند ساعته که با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی استان و معاونت طرح و برنامه‎ریزی جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، فرماندار پلدختر بر لزوم حل مشکل بدهی معوقه کشاورزان تاکید کرد.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول