اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

مواضع رهبری مطابق با سعادت جامعه است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مواضع رهبری همواره مطابق با سعادت مردم و جامعه بوده است.

مواضع رهبری مطابق با سعادت جامعه است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: لحن متفاوت مقام معظم رهبری در برخورد با مسئولان که آرام و پدرانه بود باید الگویی برای افراد باشد.

وی با بیان اینکه لحن پدرانه مقام معظم رهبری نشان از دلسوزی ایشان برای حل مسائل و مشکلات جامعه است، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری بداخلاقی‌‌های سیاسی از سوی هرکس که رخ دهد، اشتباه است.

*توجه رهبری به جایگاه‌ها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود حرفی از افراد نبرده بلکه بیشتر به جایگاه‌ها اشاره کردند، افزود: این امر نشان‌دهنده اهمیت جایگاه‌ها در نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه جایگاه اشخاص در جامعه خطیر است، افزود: وقتی جایگاهی مورد تهاجم قرار می‌گیرد، لطمه بیشتری به نظام وارد می‌شود.

عبادتی با اشاره به اینکه رهبری تاکید داشتند که پس از سخنان وی رؤسای قوه یکدیگر را ضد ولایت و بی‌‌بصیر نخوانند، افزود: متاسفانه برخی از افراد به مشکلات دامن می‌زنند.

وی با بیان اینکه مواضع رهبری همواره مطابق با سعادت مردم بوده است، خاطرنشان کرد: عموم مردم همراه مسئولان هستند، متاسفانه برخی از مسئولان این همراهی را درک نمی‌کنند.

*خشم انقلابی مردم موجب حذف برخی افراد می‌شود

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بیانات رهبری موجب ایجاد آرامش در جامعه شده است، افزود: افرادی که در برابر مردم تمکین نمی‌کنند، باید مراقب باشند خشم انقلابی مردم، آنها را از صحنه خارج نکند.

وی با بیان اینکه بیانات رهبری خطاب به همه مسئولان بود، افزود: ایجاد آرامش در جامعه از تاکیدات رهبری بود.

*نقش بی‌بدیل رهبری در رفع توطئه‌ها

عبادتی با اشاره به نقش رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: نقش بی‌بدیل رهبری در خنثی‌سازی حادثه کوی دانشگاه، فتنه 88 موجب رفع مشکلات جامعه شد.

وی با بیان اینکه مدیریت مقام معظم رهبری موجب شد تا کشور در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند، افزود: حلقه محبت بین مردم و رهبری موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نظام اسلامی در جذب حداکثری می‌کوشد، افزود: افرادی که از جریان مردمی فاصله بگیرند، جریان مردمی آن‌ها را حذف می‌کند.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول