اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عباس‌آباد:

خدمت به مردم اطاعت محض از رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار عباس‌آباد گفت: خدمت کردن واقعی به مردم و نظام، اطاعت محض از مقام معظم رهبری است.

خدمت به مردم اطاعت محض از رهبری است

به گزارش خبرنگار فارس از عباس‌آباد، تقی خادمی صبح امروز در جلسه شورای اداری عباس‌آباد با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب از هر نظر جامع و کامل بوده چرا که هم نصیحت بود و هم رفتار مسئولان را بیان کردند.

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به این‌که بنیان انقلاب ما با توجه به اخلاق سیاسی پایه‌ریزی شده و مسئولان باید وحدت خود را حفظ کنند، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری درس اخلاقی است و مهم‌ترین مطلبی که مورد توجه ایشان بود، توجه توأم به سیاست و اخلاق بود.

وی با تأکید بر این‌که باید به هدایت رهبرمان توجه کنیم، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آفت، فرافکنی است و این که فردی فکر کند فرمایشات ولی امر مسلمین به او مربوط نمی‌شود و به دیگران ارتباط دارد، اشتباه است. نصیحت‌های رهبر معظم انقلاب متوجه همه ما است و در شرایط کنونی که دشمنان با هم علیه نظام اسلامی متحد شده‌اند، همه ما نیز باید متحد باشیم.

نماینده عالی دولت در عباس‌آباد با تأکید بر این‌که همه باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار دهند، تأکید کرد: ولایتمداری در رفتار و عملکرد مسئولان ثابت می‌شود و بر همه مسئولان واجب است که به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند چرا که وجود شک و دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است.

انتهای پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول