اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مسعودی خمینی:

سخنان رهبری از هر نظر جامع و مانع بود

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، از هر نظر جامع و مانع بود که باید از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

سخنان رهبری از هر نظر جامع و مانع بود

آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی خمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، از هر نظر جامع و مانع بود، یعنی هم نصیحت و اخلاق بود و هم رفتار مسئولان را بیان کردند.

وی ادامه داد: ایشان در سخنانشان هم از مردم تشکر کردند و هم 22 بهمن را گرامی ‌داشتند و در مقابل دشمنان خارجی منطقی و مستدل بحث کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در طول چند سال اخیر سخنان رهبری را همواره گوش داده است، عنوان کرد: این سخنرانی انصافاً سخنرانی جامعی بود و همه مردم باید بدانند اینگونه مستدل، منطقی و جامع و مانع صحبت کنند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از سخنان ایشان خطاب به مسئولان که فرمودند «اگر این رفتارها ادامه یابد، تکلیف دیگری پیدا می‌کنم» افزود: با وجود چنین رهبر و مردمی مسئولان باید بدانند چگونه حرف زده و چگونه رفتار کنند.

آیت‌الله مسعودی خمینی با اشاره به نامه تشکرآمیز رئیس مجلس به رهبری بیان کرد: بر همه مسئولان واجب است که به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی با اشاره به واکنش رهبری به جریان پیش آمده در قم گفت: ایشان صریحاً این اقدامات را حرام اعلام کردند و واقعاً جریان قم نامطلوب بود آن هم در حرم حضرت معصومه و جا داشت مسئولان پیشگیری لازم را می‌کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بازتاب سخنان رهبری در رسانه‌های خارجی اظهار داشت: اگر دشمنان داخلی و خارجی منطق سرشان شود متوجه می‌شوند این مسئله مستدل است و باید با عقل صحبت کرد و همیشه با احساسات و زور نمی‌توان حرف زد.

انتهای پیام/78001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول