اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نقش رهبری در عبور دادن نظام از گردنه‌های سخت بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رهبری در عبور دادن ملت و جامعه از گردنه‌های سخت و بحران‌های مختلف نقش اساسی داشته است.

نقش رهبری در عبور دادن نظام از گردنه‌های سخت بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ولایت فقیه و رهبری یکی از ستون اصلی نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و در تداوم آن نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است، افزود: رهبری در عبور دادن ملت از گردنه‌های سخت و بحران‌های مختلف نقش اساسی داشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نقش رهبری را در هدایت و راهنمایی مردم در عرصه‌های مختلف بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: رهبری موجب انسجام و همبستگی بین ملت شده است.

وی با بیان اینکه تجربه 34 ساله نشان داده است هرجا که چالش و مشکلی پیش آمده رهبری در حل این مشکل پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: رهبری موجب حل چالش‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌های مطلوب برای نظام شده است.

معبودی با اشاره به اینکه دشمن درصدد ایجاد انشقاق و جدایی در بین صفوف مسئولان و ملت است، یادآور شد: برخی از مسئولان نیز متاسفانه از برنامه‌های دشمنان حمایت می‌کنند.

*نصایح رهبری باید مورد توجه قوای سه‌‌گانه باشد

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری و نصایح ایشان به مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: برطرف کردن مسائل و مشکلات جامعه مورد توجه مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اگر نیروهای انقلابی در مسیر انقلاب و حول محور ولایت فقیه حرکت کنند، مشکلی پیش نمی‌آید، افزود: اطاعت از رهبر موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول