اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور:

امیدآفرینی و تقویت روحیه ایثارگری از ضروریات است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور گفت: همه ما در مقابل جان‌فشانی شهدا و صبر و مقاومت خانواده شهدا مسئول هستیم بنابراین امیدآفرینی و تقویت روحیه بسیجی و ایثارگری از ضروریات است که بر عهده تک تک آحاد ملت است.

امیدآفرینی و تقویت روحیه ایثارگری از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار حاج مهدی ظفری صبح امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و 100 شهید گرانقدر شهر فیروزان و بخش خزل نهاوند که در مسجد جامع شهر فیروزان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا ستارگان همیشه پرفروغ  و جاویدان آسمان جامعه اسلامی هستند که موجب شناخت راه از بیراهه می‌شوند.

وی افزود: برپایی یادواره‌ها نقطه اتصال نسل نخست انقلاب با نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی است که موجب تقویت روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان می‌شود بنابراین باید بر غنای معنوی و فرهنگی یادواره‌ها افزود.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور با بیان خاطراتی از دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بیان داشت: آنچه توانست ایران اسلامی را در نبرد نابرابر هشت ساله پیروز و سربلند کند، گذشت و ایثارگری بود که در بین جوانان، رزمندگان و بسیجیان موج می‌زد.

وی ادامه داد: در این حماسه سراسر شکوه و ایثار هیچ‌ کس، هیچ چیز را برای خود نمی‌خواست بلکه هر کس به فکر این بود که بتواند گوشه‌ای از کاری را گرفته و در راستای انجام مأموریت‌های محوله‌اش گوی سبقت را از دیگران برباید.

ظفری به شرایط خطیر و حساس کنونی کشور اشاره کرد و گفت:‌ امروز بیش از هر زمان نیازمند داشتن خلق و خوی دوران هشت ساله دفاع مقدس هستیم زیرا تنها با تقویت روحیه و منش آن دوران است که می‌توان در برابر انبوهی از مشکلات مقاومت کرد و شاید به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامیده‌اند.

وی تأکید کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند دشمن را به ستوه آورده و او را مجبور به پذیرش شکست و عقب‌نشینی از مواضعش ‌کند صبر و تحمل همراه با بصیرت و امید به آینده است.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دوران 34 ساله عمر پر برکتش همواره با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده، افزود: آنچه می‌تواند ایران اسلامی را در مقابل این خطرات سربلند کند حرکت حول محور رهبری است زیرا رهبر معظم انقلاب با درک صحیح از موقعیت کنونی و آگاهی کامل به وضعیت کشور در حال و آینده نسبت به ترسیم خط مشی مقتدرانه، آحاد مردم به ویژه نخبگان و فرهیختگان را از ترفندهای دشمنان مطلع می‌کند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل جانفشانی شهدا و صبر و مقاومت خانواده آنها مسئول هستیم بنابراین امیدآفرینی و تقویت روحیه بسیجی و ایثارگری از ضروریات است که بر عهده تک تک آحاد ملت است.

انتهای پیام/89016/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول