اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ژست صلح‌طلبی آمریکا برای انجام خیانتی بزرگتر است / شهادت 17000 ایرانی توسط تروریست‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ژست صلح‌طلبی و پیشنهاد مذاکره با ایران از سوی آمریکا برای انجام خیانت و جنایتی بیشتر و بزرگتر است.

ژست صلح‌طلبی آمریکا برای انجام خیانتی بزرگتر است / شهادت 17000 ایرانی توسط تروریست‌ها

جواد کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «با شما دوست، یار و همراه نمی‌شوند تا اینکه تابع آنها شوید»، اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به خوی استکباری آمریکا و سابقه بسیار خیانت‌باری که نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی طی چند دهه گذشته به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته به اثبات رسانده که به هیچ عنوان تابع حق، عدالت و انصاف نیست.

تروریست‌ها 17000 ایرانی را شهید کردند

وی با اشاره به اینکه برای اثبات این مطلب کافی است ما به بخشی از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی برگردیم، بیان کرد: در جریان 28 مرداد ماه سال 32 آیا آمریکا نبود که شاه را برگرداند و توطئه زاهدی مملکت را دوباره به کام استبداد کشاند و در گردونه استعماری خود قرار داد و به اندازه خردلی به حرف و حق مردم ایران اعتنا نکرد.

کمالی ابراز داشت: در سال 42 که مردم مسلمان ایران با قیام 15 خرداد در تهران و دیگر شهرهای ایران به دفاع از امام خمینی (ره) به پا خاستند و با آماج گلوله‌های نظام استبدادی به شهادت رسیدند و سرکوب شدند، آیا غیر از این بود که آمریکا از شاه و هیئت حاکمه مستبد ایران حمایت کرد.

وی عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و خروش ملت قهرمان ایران که در 22 بهمن به فضل خدا به اوج پیروزی خود دست یافت، نظام آمریکایی و استکباری در تمام فراز و فرودها از هئیت حاکمه و شاه در مقابل ملت ایران حمایت کرد.

این مسئول افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حمایت از توطئه گروهک‌ها برای براندازی نظام، حمایت از تروریست‌ها و منافقان که تاکنون 17 هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی به همراه 37 کشور دنیا در پشت پرده سیاست جهانی و بین‌المللی نیز از دیگر خیانت‌های آمریکا است.

کمالی با اشاره به 33 سال تحریم و اخیرا تشدید تحریم بین‌المللی علیه ایران این پرسش را مطرح کرد که آیا تمام این موارد به وسیله آمریکا و استکبار جهانی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید «هر پدیده‌ای عبرتی است برای صاحبان خرد»، تصریح کرد: آیا این همه دلیل و حجت برای سوء‌‌نیت آمریکا و استکبار جهانی و جهان غرب کافی نیست.

کمالی گفت: تمام این دلایل حکایت از این دارد که حاکمان آمریکا به عنوان سردمداران استکبار جهانی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: 60 سال حمایت از صهیونیست‌های غاصب اشغالگر و مقابله با مردم مظلوم فلسطین از بارزترین دلایل تصمیمات خائنانه و مستمر آمریکا است.

آمریکا فقط ژست صلح‌طلبی به خود می‌گیرد

کمالی ابراز داشت: تمام این مسائل و موارد به ما این درس و پند را می‌دهد که این تشکیلات تحت هیچ شرایطی به عهد و پیمان خود پایبند نبوده و اگر ژست و قیافه مذاکره و صلح‌طلبی به خود می‌گیرد به این علت است که خود را برای یک خیانت بزرگتر و طراحی یک جنایت بیشتر آماده کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: قطعا آمریکا با شرایطی که امروز پیدا کرده است، راهی به غیر از سردادن شعار صلح‌طلبی ندارد.

کمالی به بیان بخشی از دلایل ضعف آمریکا در شرایط کنونی اشاره و بیان کرد: شاهدیم که در فلسطین با جریان‌های مقاومت و حزب‌الله لبنان و جنگ‌های 22 روزه و هشت روزه غزه در بن‌بست گرفتار شده است.

ملت ایران بر ارزش‌های خود پایدار می‌مانند

وی اذعان داشت: آمریکا در خیزش‌های اسلامی که در سراسر جهان اسلام آغاز شده با مشکل جدی مواجه شده و در سوریه برخلاف جنایت‌هایی که تاکنون داشته‌اند در گل گیر کرده‌اند.

کمالی افزود: آمریکایی‌ها در عراق با مشکل جدی مواجه شده‌اند در افغانستان اسیر شده‌اند و راه فراری برای آنها وجود ندارد.

وی گفت: آمریکا در ایران اسلامی هم به عنوان ام‌القرای جهان اسلام که قهرمانانه و مجاهدانه در برابر آنها ایستادگی کرده و بیش از 33 سال مقاومت کرده است، راهی جز سردادن چنین شعارهایی برای خود نمی‌بیند، لذا این ترفندها از سر صداقت نیست، بلکه از سر استیصال، ریا و نفاق جبهه استکباری است.

کمالی خاطرنشان کرد: به طور قطع این حیله آمریکا برای ولایت و ملت ما روشن و مسجل است، لذا جواب اینگونه حیله‌گری‌ها و شیطنت‌های سیاسی را شاهد هستیم که یک نمونه آن را ملت ایران در روز 22 بهمن به آنها و دنیا نشان داد.

وی عنوان کرد: یقینا مردم ایران در انتخابات خرداد ماه سال آینده سیلی محکم دیگری بر صورت آمریکا و مشت محکم دیگری به پیشانی استکبار جهانی می‌زند و به تمام آنها ثابت می‌کند که بر اصول، ارزش‌ها و اعتقادات انقلابی و اسلامی خود پایدار و ثابت‌قدم است و تحت هیچ شرایطی از این مواضع به حق، خداپسندانه، الهی و قرآنی عقب‌نشینی نمی‌کند.

انتهای پیام/80019/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول