اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تأکید کرد

بازسازی سینماهای تخریب شده در بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: در حادثه زلزله بم، دو سینمای این شهر تخریب و تاکنون بازسازی نشدند و انتظار ما از حوزه هنری این است که در این راستا برنامه‌ریزی کند.

بازسازی سینماهای تخریب شده در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین یکشنبه شب در سمینار رؤسای حوزه هنری منطقه پنج کشور در بم اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله بم و تأثیرات منفی این حادثه باید فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حادثه زلزله بم دو سینمای این شهر تخریب و تاکنون بازسازی نشدند و انتظار ما از حوزه هنری این است که در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار بم با بیان اینکه مردم نیازمند فعالیت‌های فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: باید در بم در زمینه‌های تقویت روحیه امید، نشاط و شادابی اقدامات مؤثرتری صورت بگیرد.

وی، خواستار راه‌اندازی دانشکده هنر در بم شد و تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی سه شهرستان در منطقه شرق استان، ایجاد دفتر نمایندگی حوزه هنری در شهرستان‌های ریگان، فهرج و نرماشیر امری ضروری است.

زین‌الصالحین افزود: پس از زلزله بم، امکانات و ظرفیت‌های خوبی در شهرستان بم ایجاد و برای نشان دیدن این خدمات ارزنده دولت باید ساخت فیلم با موضوعات اجتماعی، اقتصادی، تاریخی و فرهنگی در دستور کار حوزه هنری قرار گیرد.

وی به ساخت باغ هنر توسط برخی از هنرمندان کشور در بم اشاره و خواستار حمایت حوزه هنری کشور در زمینه تکمیل این پروژه عظیم شد.

مجید مصلحی، مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با بیان اینکه زلزله بم یک اتفاق بزرگ در کشور بود که موجب توجه ویژه همه جهانیان به بم شد، گفت: در نظر داریم، توسط هر یک از حوزه‌های هنری استان‌های هم‌جوار، یک برنامه خوب و ارزشمند در شهرستان بم اجرا کنیم.

انتهای پیام/2446/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول