اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جشنواره بین‌المللی فیلم فجر فارس مطرح کرد

فارس پیشگام در دیجیتالی کردن سینماها

خبرگزاری فارس: نماینده سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر فارس گفت: این استان در دیجیتالی کردن سینماها نسبت به سایر استان‌های کشور پیشگام است.

فارس پیشگام در دیجیتالی کردن سینماها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، افشین هوشنگی کیفیت بالای تصویر، سهولت جابه‌جایی فیلم و امنیت بالای آن را از جمله مزیت‌های دیجیتالی بودن سینماها برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کشور ما سعی شده است که به لحاظ نور، تصویر، صدا، چهره‌پردازی و بازیگری تمام فیلم‌های ارائه شده کیفیت تخصصی داشته باشند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره مهری شیرازی به عنوان بهترین گریمور و جمشید مشایخی و جهانگیر الماسی به عنوان بهترین بازیگر حضور دارند.

هوشنگی در مورد بهترین مزیت جشنواره بین‌المللی که در استان‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: اکران فیلم‌ها در استان‌ها هم‌زمان با تهران است و مردم دیگر هزینه سنگین و راه طولانی را طی نمی‌کنند تا برای تماشای فیلم‌ها به تهران بروند.

نماینده سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان فارس اضافه کرد: برخی استان‌ها امسال به دلیل عدم آمادگی نتوانستند در این دوره جشنواره شرکت کنند.

وی ابراز داشت: یکی از شرایط این دوره جشنواره دیجیتالی بودن سینماها بود و استان فارس نسبت به استان‌های دیگر در این زمینه پیشرو است.

این مسئول در ادامه گفت: مردم شیراز به عنوان مهد فرهنگ و هنر در تمام مراحل پیشرو و پیش‌قدم بوده‌اند و در این سه روز اکران استقبال خوبی از فیلم‌ها داشته‌اند.

به گزارش فارس، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی و دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز چهاردهم تا بیست و چهارم بهمن ماه جاری در سینما ایران و مجموعه فرهنگی هنری حافظ این شهر در حال اکران است.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول