اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با اختتامیه دهمین فجر مشهد-3

رشید: سینما بهترین ابزار انتقال فرهنگ است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: با توجه به ظرفیت خراسان‌رضوی باید بتوانیم در قالب شیوه‌های مختلف فرهنگ ارزشی را به مخاطب انتقال بدهیم که در این راستا سینما می‌تواند بهترین وسیله انتقال فرهنگ باشد.

رشید: سینما بهترین ابزار انتقال فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که در پردیس سینمایی هویزه با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فضای استان خراسان‌رضوی باید اقدامی انجام شود که بتوان از سوژه‌های موجود در این استان نهایت استفاده را کرد و سوژه‌‌ها را در قالب برنامه‌های مختلف توسط سینما به مخاطبان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در دیدار با هنرمندان توصیه‌هایی را در زمینه ارتقای فرهنگ و هنر داشته‌اند، گفت: شما اصحاب رسانه یعنی کارگردانان، فیلم‌سازان و مخاطبان سینما باید در راستای تحقق بیانات رهبری کوشا باشید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی افزود: استانداری خراسان‌رضوی نیز اعلام می‌کند که برای سال‌های آینده نیز در کنار برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر مشهد همراه و همگام است تا بهترین‌ها را به بهترین‌های روی زمین یعنی مردم شریف ایران زمین تقدیم کند.

انتهای پیام/70005/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول