اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی علی صادقی و لادن طباطبایی

«آدم آهنی» وارد سینما تربیت شد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «آدم آهنی» با بازی علی صادقی و لادن طباطبایی در سینما تربیت قم اکران شد.

«آدم آهنی» وارد سینما تربیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم سینمایی «آدم آهنی» به تهیه‌کنندگی محمد علی کیانی و کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در سینما تربیت قم به روی پرده رفت. 

   

فیلم سینمایی «آدم آهنی» با اختصاص دو سانس از ساعت 16 و 20 در سینما تربیت برای مخاطبان علاقمند به هنر هفتم اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «آدم آهنی» با هدف آسیب‌ شناسی بازی‌‌های رایانه‌ای و آگاه ‌سازی مخاطبان درباره عواقب این گونه سرگرمی‌‌‌ها تولید شده است.

علی صادقی با گریمی جالب در این فیلم حضور دارد. وی نقش یک فروشنده بازی‌های رایانه‌ای را ایفا می‌کند. قصه این فیلم درباره پسر نوجوانی به نام سینا است که به دلیل زیاده روی در انجام بازی‌های کامپیوتری دچار توهماتی شده و والدین او نیز توجهی به این امر ندارند.

مادر او در پروژه‌های سینمایی طراح گریم و پدر او نیز یک بنگاه دار بی‌خیال است و در این میان دایی سینا که مدیر مدرسه او نیز هست متوجه این جریان شده و در پی رسیدگی به این مشکل برمی‌آید...

در فیلم سینمایی «آدم آهنی» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، علی صادقی، لادن طباطبایی، هومن برق نورد، محمدعلی کیانی، امیرغفارمنش، مرتضی کاظمی، مرجان قمری، مجید اکبری، علی راسخ، حامد توکلی، مهدی هاشمی، یوسف طاهریان، حامد کیازال و علیرضا مظفری و با حضور احمد علامه دهر، شهین تسلیمی، جواد انصافی و احمدرضا اسعدی ایفای نقش کرده‌اند.

 

بر اساس این گزارش فیلم سینمایی «من و زیبا» هم با بازی شهاب حسینی و پرویز پرستویی و به کارگردانی فریدون حسن پور در دو سانس 18 و 22 به روی پرده سینما تربیت رفته است.

انتهای پیام/78008/ب۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول