اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان:

سخنان امام خامنه‌ای حجت را بر مسئولان تمام کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خودشان حجت را بر مسئولان تمام کردند.

سخنان امام خامنه‌ای حجت را بر مسئولان تمام کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن حبیبی در جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید گیلان با گرامیداشت 29 بهمن ‌ماه روز قیام مردم تبریز که تجلی وفاداری به نظام و ولایت بود، اظهار کرد: انسان حقیقتاً اگر مؤمن به معارف اسلامی باشد، دیگر اختلاف پیدا نمی‌شود.

وی از امور مهم اخلاق اسلامی را قضیه تفرقه نداشتن و مجتمع بودن دانست و گفت: تا مجتمع نشویم و اخوت اسلامی را حفظ نکنیم نمی‌توانیم در شرایط سخت در مقابل قدرت‌های استکبار ایستادگی کنیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری، افزود: حکومت در اسلام به منزله حفاظت از امر الهی یعنی دین آسمانی است که باید از طرف صاحب دین یعنی خداوند تعیین شود بنابراین ولایت فقیه امری انتصابی بوده که از جانب امام معصوم (ع) به نیابت تصدی امور شرعی، سیاسی و اجتماعی را داراست.

وی اضافه کرد: ولی‌فقیه در تمام آنچه که امام معصوم (ع) از پیامبر (ص) نیابت دارد، دارای نیابت است و اگر ولی ‌فقیه نباشد دیکتاتوری و هرج و مرج پیش می‌آید.

حبیبی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خودشان حجت را بر مسئولان تمام کردند، یادآور شد: ایشان همه را به چیزی فراخواندند که به آن ها حیات دوباره بخشید که آن هم وحدت بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان با گوش به فرمانی از امام خامنه‌ای، اخوت، دوستی و همدلی را بیشتر کرده تا بتوانند با اتحاد مشکلات کشور را در شرایط امروز حل و فصل کنند.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول