اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

محور اردبیل ـ سرچم بلاتکلیف است

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: به رغم نیاز مبرم اردبیل به مسیر ایمن در دستیابی به مرکز کشور محور اردبیل ـ سرچم به صورت ناقص اجرا شده است.

محور اردبیل ـ سرچم بلاتکلیف است

مصطفی ‌افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح اولیه مسیر اردبیل ـ سرچم، احداث محور چهار خطه بود، نه این‌که بخواهند به صورت معمولی و با عجله این پروژه را افتتاح کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شده 80 کیلومتر از این مسیر در گام اول چهار خطه شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به دو نشست با وزیر راه و شهرسازی و دو بار تذکر شفاهی به نیکزاد از بابت تأخیر در تکمیل راه‌‌آهن اردبیل به عنوان یک پروژه استراتژیک اشاره کرد و افزود: به‌رغم اختصاص 13 میلیارد تومان برای این پروژه هنوز روند اجرای آن کند است و ما از این بابت از وزیر گله‌مند هستیم.

افضلی‌فرد به حضور خود در جلسه‌های شورای اداری شهرهای اردبیل اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه نیز پیگیر سر و سامان دادن به منطقه گردشگری برجلو و همچنین آب‌های گرم این شهر هستیم و در شهر سرعین نیز پیگیری می‌کنیم تا کمربندی این شهر که 15 میلیارد تومان برای تملک آن هزینه شده است اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از مصوب شدن اجرای جاده هیر ـ نئور و همچنین تکمیل ساختمان اداری برخی شهرها خبر داد.

افضلی‌فرد اظهار داشت: ما خواسته‌ها و مطالبات مردم را به روزهای آخر و زمان تبلیغات واگذار نکردیم بلکه از روز اول حضورمان در مجلس سعی کردیم چند روز تعطیلات مجلس را در حوزه انتخابیه سپری کنیم.

وی به احداث کمربندی سبز در سرعین نیز اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح که از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است با تأمین منابع اعتباری به جد پیگیری می‌شود که انتظار داریم در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تأمین منابع 20 میلیارد تومانی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه مجوز تأمین و ذخیره‌سازی قیر مورد نیاز کارخانه‌های آسفالت شهرداری‌های استان با 100 میلیارد ریال اعتبار و همچنین لکه‌گیری در برخی از معابر گرفته شده است.

وی در پایان سخنان خود از اختصاص اعتبار ویژه برای تسریع در عملیات اجرایی محور هیر ـ نئور و همچنین نیر ـ سراب برای تردد راحت‌تر رانندگان و گردشگران در این مسیرها خبر داد.

انتهای پیام/62003/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول