اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه در مجلس:

ایران با نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب به پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب به پیش می‌رود.

ایران با نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب به پیش می‌رود

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز با بیان این‌که اصل رابطه با آمریکا هیچگاه توسط امام راحل و مقام معظم رهبری رد نشده بود، اظهار داشت: ما می‌خواهیم در موضع قدرت با آمریکا مذاکره کنیم و آمریکا خواهان مذاکره با ایران در وضعیت ضعیف است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که ارتباط با آمریکا، عقب‌نشینی از حق دستیابی به فناوری هسته‌ای است، افزود: تجربه کشورهایی که از حقوق خود دست کشیدند و در موضع ضعف به آمریکا نزدیک شدند بیانگر ادامه فشار و تحریم‌ها بر آنان است و آنان به موضع قبل خود بازگشتند.

ملت ایران با تحریم‌ها ضعیف نمی‌شود

وی با بیان این‌که آمریکا فکر کرده بود که با تحریم‌ها، ملت ایران ضعیف می‌شود، خاطر نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم سختی‌های پیامبر گرامی اسلام در اوایل اسلام را به یاد دارند و این‌گونه تحریم‌ها و فشارها برای ملت سخت نیست.

منافقان قصد انتقام از نیروهای انقلاب را دارند

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات مجلس موجب دل‌شکستگی مقام معظم رهبری و شادی دشمنان شد.

ملت با منافقان تسویه می‌کند

وی به نصیحت رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این افراد حواسشان جمع باشد که اگر اصلاح نشوند، ملت با فرمان رهبری با آن‌ها تسویه حساب می‌کند.

حسینی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره ارائه کلید واژه‌های بیشتر درباره منافقان گفت: با فرمان مقام معظم رهبری تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سکوت می‌کنیم و بعد از آن حرف‌های مورد نظر را بیان می‌کنیم.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در طول عمر نظام، افراد زیادی آمدند و رفتند و نظام همچنان باقی مانده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگران و برکت امام زمان و نفس مسیحایی مقام معظم رهبری به پیش می‌رود.

انتهای پیام/86015/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول