اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

با لبیک به فرمایشات رهبری از مشکلات گره‌گشایی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فرمایشات امروز مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان سرلوحه اقدامات کمیسیون اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم قرار می‌گیرد.

با لبیک به فرمایشات رهبری از مشکلات گره‌گشایی می‌کنیم

ارسلان فتحی‌پور که امروز جزو حاضران در دیدار مردم آذربایجان به مناسبت قیام 29 مردم تبریز با مقام معظم رهبری بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فرمایشات امروز رهبری با مردم آذربایجان سرلوحه اقدامات اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و کشور می‌شود.

وی افزود: ثبات اقتصادی خواسته رهبر و آحاد مردم است که به این منظور کاهش نقدینگی و تورم در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس و سایر مسئولان نظام قرار می‌گیرد.

فتحی‌پور با اشاره به اینکه با تمام توان در راستای تحقق این خواسته رهبری اقدام خواهد شد، افزود: اگر در این رابطه نیاز باشد قانونگذاری صورت می‌گیرد و اگر پیگیری و افزایش نظارت چاره‌ساز باشد از آنها نیز به عنوان ابزار عملیاتی این امر استفاده می‌شود.

فتحی‌پور دیدار با رهبری را به منظور دریافت رهنمودهای ایشان بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: ایشان خطاب به مسئولان فرمودند تا همدلی و وفاق را به خصوص در بین قوای سه‌گانه سرلوحه کارها قرار دهند و از تفرقه و تخریب اجتناب کنند که در شأن مسئولان نظام نیست.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما مسئولان و کارگزاران نظام به فرمایشات مقام معظم لبیک خواهیم گفت و با همدلی برای گره‌گشایی از مسائل کشور به خصوص در بحث‌های اقتصادی تلاش خواهیم کرد تا آرامشی را که شایسته این ملت است به آنها بازگردانیم.

فتحی‌پور در رابطه با بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای نیز گفت: تسلیم استکبار و خواسته‌های آنها نخواهیم شد و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری پاسخ دندان‌شکنی نیز به دشمنان خواهیم داد.

وی اظهار داشت: همانگونه که رهبری امروز در فرمایشات خود فرمودند، آمریکا در مقابل ایران حسن نیت ندارد و دروغ در اولویت امور  این جهانخوار بوده و هست و با پیشنهاد گفت‌وگو به ایران می‌خواهد عنوان کند کشوری که سرلوحه بیداری اسلامی در منطقه است را به پای میز مذاکره کشانده در حالی که ما تا زمانی که دشمن به حقانیت ایران و ایرانی اعتراف نکند و آن را به رسمیت نشناسد، با آن در مبارزه خواهیم بود.

این نماینده مجلس، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را نیز بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در این بخش نیز رهبری بر صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاکید کردند و گفتند جمهوری اسلامی ایران قصد ساخت سلاح هسته‌ای را ندارد و این تصمیم نیز به دلیل ناراحتی آمریکا نیست بلکه بر مبنای یک عقیده و اعتقادی است که سلاح هسته‌ای را جنایت بر ضد بشریت می‌داند و ضمن آنکه بر عدم تولید آن تأکید دارد،‌ خواستار محو سلاح‌های هسته‌ای موجود در جهان نیز است. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول