اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 92

11 پروژه عمرانی در شهر آبیک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک گفت: 11پروژه عمرانی در سال 92 در شهر آبیک اجرا می‌شود.

11 پروژه عمرانی در شهر آبیک اجرا می‌شود

علی یحیی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: احداث پارک بانوان با پنج میلیارد ریال اعتبار، آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پارک 9 هکتاری در شمال شهر آبیک با 10 میلیارد ریال اعتبار و احداث ساختمان حمل و نقل با چهار میلیارد ریال اعتبار از پروژه‌هایی است که در سال آینده عملیات اجرایی آن ها آغاز می‌شود.

وی افزود: روند اجرایی پروژه جاده سلامت نیز با سه میلیارد ریال اعتبار در سال آینده ادامه می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: برای روکش آسفالت معابر سطح شهر آبیک 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در سال 92 اجرایی می‌شود.

شهردار آبیک تصریح کرد: برای احداث دور برگردان در بلوار خلیج فارس و آسفالت مسیر هشت میلیارد ریال اعتبار، لکه‌گیری نوارهای حفاری و آسفالت معابر کم عرض سه میلیارد ریال و برای جدول‌گذاری ادامه بلوار نیایش و آسفالت آن برای رینگ شهری (کمربند موقت) 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که در سال آینده عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

یحیی‌پور خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز نخست مجتمع فرهنگی و ورزشی در مکان فعلی شورای اسلامی شهر آبیک با 20 میلیارد ریال اعتبار در سال آینده آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: یک خیابان رو به روی مسیر کانال ژاندارمری سابق در سال 92 با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

این مسئول گفت: فاز دوم و سوم شهرک بعثت مسکن مهر با 10 میلیارد ریال اعتبار در سال آینده به اتمام می‌رسد.

یحیی‌پور یادآور شد: برای احداث 11 پروژه عمرانی در سال آینده، 113 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار آبیک در خصوص عدم نصب پل مکانیزه عابر پیاده در این شهر گفت: با بررسی فنی صورت گرفته به دلیل اختلاف حساب شهرداری با پیمانکار، در حال حاضر پل مکانیزه عابر پیاده نصب نشده است ولی در تلاش هستیم بتوانیم با اختصاص اعتبار تا پایان امسال این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

یحیی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه ساماندهی گلزار شهدای شهر آبیک 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شهرداری در این زمینه یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

وی افزود: پیمانکار پروژه گلزار شهدای شهر آبیک در اسرع وقت نمی‌تواند پروژه را تکمیل کند چرا که کاشی‌کاری و معماری این پروژه از ظرافت خاصی برخوردار است و برای تکمیل به زمان زیادی نیاز دارد گرچه روند اجرایی پروژه ادامه دارد که امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسد.

شهردار آبیک اذعان داشت: برای سال آینده 150 میلیارد ریال اعتبار و بودجه تنظیم شده است که 75 درصد از این بودجه عمرانی و 25 درصد جاری خواهد بود.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول