اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

چالش‏ها و راهکار‏های توسعه پایدار شهری زنجان مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اهمیت توسعه پایدار شهری در زنجان گفت: چالش‏ها و راهکار‏های توسعه پایدار شهری زنجان مورد توجه باشد.

چالش‏ها و راهکار‏های توسعه پایدار شهری زنجان مورد توجه باشد

عباسعلی فلاح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: توسعه شهری زنجان باید به شکل کارشناسی و تعامل مناسب صورت گیرد.

وی با تاکید بر تعامل دستگاه‏های اجرایی با جامعه علمی استان، افزود: توسعه پایدار شهری زنجان باید یا برنامه مدون صورت گیرد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اهمیت توجه به موضوع توسعه پایدار در زنجان، اظهار داشت: مدیران و کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی استان باید نسبت به توسعه پایدار شهری اهتمام جدی داشته باشند.

وی همفکری و هم‌افزایی مدیران و مسئولین حوزه معماری و شهرسازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بررسی مهم‌ترین چالش‏های توسعه شهری و همفکری و هم‌افزایی دانش در توسعه شهرهای استان مورد تاکید قرار دارد.

فلاح به تخلفات تراکمی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: کمسیون ماده 5 در زمینه بررسی وضعیت تراکمی و اجرای قوانین شهرسازی به صورت مستمر تشکیل می‏شود.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان آگاهی مدیران شهری در شهرستان‏های استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران شهری در شهرستان‏های استان نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی مدیران شهری موجبات مشکلات مردم را فراهم خواهد کرد، یادآور شد: مسئولین با دقت نظر بیشتری نسبت به موضوعات مطرح شده در کمسیون ماده پنج اقدام کنند.

فلاح به تخلفات تراکمی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: کمسیون ماده پنج در زمینه بررسی وضعیت تراکمی و اجرای قوانین شهرسازی به صورت مستمر تشکیل می‏شود.

*افزایش جمعیت و لزوم توسعه پایدار شهری

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افزایش جمعیت کشور‏ها و کشور ایران، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 200 شهر در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت شهری لزوم توجه بیشتر به توسعه شهری را بیشتر می‏کند، افزود: توسعه شهر‏ها باید براساس طرح‏های جامع و تفصیلی برنامه‏ریزی و پیاده شود.

*جلوگیری از  بی‏نظمی و تخلفات شهری

فلاح به بی‏نظمی و تخلفات شهری اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از  بی‏نظمی و تخلفات شهری باید به طرح‏های توسعه شهری و طرح جامع و تفصیلی توجه ویژه داشت.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان توجه جدی به توسعه شهری زنجان را خواستار شد و گفت: اجرای قوانین برای توسعه شهر زنجان مورد توجه جدی باشد.

وی توجه به واقعیات شهری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توجه به واقعیت‌های موجود و برنامه‏های مدون برای اجرا باید مورد اهمیت مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول