اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرمانده بسیج دانش‏آموزی دامغان خبر داد

تشکیل هیئت‌های کوهنوردی در شهرستان دامغان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‏آموزی شهرستان دامغان از تشکیل هیئت‌های کوهنوردی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل هیئت‌های کوهنوردی در شهرستان دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان محمد مطلبی‌نژاد در مراسمی که به همت بسیج دانش‌آموزی بانوان مقطع متوسطه در کوه‏های اطراف سد شهید شاهچراغی دامغان برگزار شد با بیان اهمیت ورزش گفت: کوهپیمایی عامل مهم در سلامت جسم و روح است،

فرمانده بسیج دانش‏آموزی شهرستان دامغان عنوان کرد: ما باید با تشکیل هیئت‌های کوهنوردی، افرادی را به صورت منسجم و آماده داشته باشیم تا به طور مداوم به این امر بپردازند.

وی افزود: کوهپیمایی از آن دسته از ورزش‌هایی است که تکرار آن ضامن سلامتی است و هوای آزاد حتی برخی از مشکلات تنفسی را برطرف می‌کند.

این مسئول اظهار داشت: باید سلامتی جسم را سلامت روح و فکر دانست و انجام ورزش و فعالیت‌های ورزشی برای همه افراد به‌ویژه دانش‌آموزان ضروری است.

مطلبی‌نژاد ادامه داد: پیاده‌روی و کوهپیمایی می‌تواند در روح هم تاثیر خوبی ‌بگذارد؛ چراکه روح سالم در جسم سالم ظاهر می‌شود بنابراین می‌توان این ورزش‌ها را مهم شمرد.

همچنین مسئول حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی دامغان با یادآوری دوران انقلاب و بعد از آن دفاع مقدس برای دانش‌آموزان گفت: همان‏گونه که حوادث و اتفاقات آن دوران سخت و مشکل بود، صحبت کردن از آن دوران هم آسان نیست.

عباس‏علی خراسانی به‌ بیان چند خاطره از دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: انصافاً ملت ایران جوانان با ایمانی را در آن دوران پر از ظلم و ستم پرورش و تربیت کرد.

وی افزود: جوانان عزیز ما کسانی بودند که با دلیری و رشادت‌های آنها انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و بعد از آن در جنگی نابرابر با رژیم بعث عراق هشت سال دفاع مقدس کردند.

مسئول حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی دامغان تصریح کرد: ما باید خود را به حدی برسانیم که بتوانیم آن‌قدر ایثار را در وجود خود پرورش دهیم تا به‌راحتی از جان خود بگذریم همان‌طور که شهدای ما این‌گونه بودند.

وی به جوانان توصیه کرد: به سرزمین راهیان سفر کنید تا حال و هوای خود را با شهدا یکی کنید و درس بندگی را از همان شهدا بیاموزید.

انتهای پیام/2249/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول