اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مردم از مسئولان در استان مرکزی «آب ‌و هوای سالم» می‌خواهند

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: ‌مردم از مسئولان در استان مرکزی «آب ‌و هوای سالم» می‌خواهند.

مردم از مسئولان در استان مرکزی «آب ‌و هوای سالم» می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب شهری استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی پورتال جامع شرکت آب و فاضلاب اظهار داشت: راه‌اندازی این پورتال علاوه بر ارائه خدمات بهینه و کامل به مردم باعث کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در وقت می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از مرکز اسکادا افزود: اجرای سیستم تله متری به میزان 2 هزار و 317 میلیون ریال صرفه‌جویی ریالی انرژی داشته و مدت زمان برگشت سرمایه 2.5 سال است.

استاندار مرکزی آب سالم و هوای سالم را از خواسته‌های مردم عنوان کرد و افزود: در راستای تأمین این نیازها اقدامات خوبی از جمله احداث زیر‌گذرها و خیابان‌ها و تعطیلی پنجشنبه‌ها انجام شده است.

شعبانی‌فرد انتقال پساب فاضلاب تصفیه شده به دشت‌های میقان و اراک برای کشاورزی را از اقدامات شاخص در استان مرکزی عنوان کرد و ادامه داد: میزان این آب 750 لیتر در ثانیه است که تا سال آینده و برای آغاز کشت تابستانی این میزان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تقویت پوشش گیاهی، چمن کاری، زراعت و درختکاری و کاشت درختان صنوبر از جمله اقدامات برای استفاده از منابع و بهره گیری از این آب است.

استاندار مرکزی در این مراسم با اشاره به حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: اولین پیام حضور مردم در این حماسه بزرگ وفاداری بود که مسئولان باید با خدمت‌رسانی قدردان این مردم فهیم باشند.

استاندار مرکزی بیعت مردم با شهدا و امام شهدا، تبعیت از ولایت فقیه و پیوند با ولایت فقیه، استکبار ستیزی، استقامت و پایداری، زمین‌گیر کردن دشمن ، زمان شناسی مردم و ناراحتی از بد اخلاقی‌های بوجود آمده را از دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد.

شعبانی‌فرد ادامه داد: مردم با حضور خود ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند و اکنون باید مسئولین در سایه تلاش و پشتکار خدمت رسانی مطلوب به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/87002‌/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول