اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی:

درآمدهای مالیات‌ غیرمستقیم استان مرکزی یک هزار میلیارد ریال شد

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی درآمدهای حاصل از وصول مالیات‌های غیرمستقیم استان را یک هزار و 629 میلیارد ریال اعلام کرد.

درآمدهای مالیات‌ غیرمستقیم استان مرکزی یک هزار میلیارد ریال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسن میرزاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون این استان یک هزار و 629 میلیارد ریال مالیات غیر مستقیم کسب کرده که شامل مالیات برکالاها و خدمات است.

وی با بیان اینکه مالیات‌های غیر مستقیم 38 درصد کل مالیات‌های استان را شامل می‌شود، تصریح کرد: درآمد حاصل از مالیات‌های مستقیم نیز در این مدت بالغ بر دو هزار و 616 میلیارد ریال است که 61 درصد کل درآمدهای مالیات استان را شامل می‌شود.

دبیر کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی با بیان اینکه میزان درآمدهای وصولی استان بالغ بر 6 هزار و 540 میلیارد ریال بوده است، خاطر نشان ساخت: این میزان شامل درآمدهای عمومی و ملی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل26.8 درصد رشد داشته است.

میرزاخانی گفت: از مجموع درآمدهای وصولی بیش از 4 هزار و 556 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای عمومی استان بوده که توسط دستگاه‌های اجرایی از محل درآمدهای عمومی به تفکیک درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم، درآمدهای حاصل از فروش کالاها و خدمات، درآمدهای حاصل از جرائم و تخلفات، درآمدهای حاصل از مالکیت دولتی و سایر درآمدهای متفرقه وصول شده است که نسبت به مصوب 97 درصد محقق شده است.

وی افزود: میزان وصولی درآمدهای ملی در استان طی مدت مزبور بالغ بر یک هزار و 983 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 2.1 درصدی برخوردار بوده است.

به گفته وی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی رتبه اول وصولی در بین سایر دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول