اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی:

39 میلیون ریال مالیات برای انجمن حمایت از بیماران سرطانی تعیین شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی گفت: براساس قانون، مؤسسات خیریه از پرداخت مالیات معاف هستند، در حالی که اداره امور مالیاتی استان مرکزی مالیات 39 میلیون ریالی برای این انجمن تعیین کرده است.

39 میلیون ریال مالیات برای انجمن حمایت از بیماران سرطانی تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد قربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان از سال 89 فعالیت خود را با هدف حمایت از بیماران سرطانی آغاز کرد که اعتبارات لازم برای فعالیت‌های خیرخواهانه خود را از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: اداره امور مالیاتی استان در حالی بیش از 39 میلیون ریال مالیات برای این انجمن تعیین کرده است که شرح کار خدمات و وظایف این نهاد را در اختیار داشته و می‌داند که این مؤسسه یک موسسه خیریه است و براساس قانون از پرداخت مالیات معاف است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از آنجا که این انجمن کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم را صرف هزینه‌های سنگین دارویی بیماران مبتلا به سرطان می‌کند، آیا شایسته است که کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم را به عنوان مالیات پرداخت کند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی نمایندگی این انجمن در چهار شهر استان خبر داد و تصریح کرد: اخیراً انجمن حمایت از بیماران سرطانی در شهرهای محلات، دلیجان، خمین و ساوه راه‌اندازی شده است که در هفته مبازره با بیماری‌های سرطانی برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به تشکیل یک هزار و 280 پرونده در این انجمن گفت: از این تعداد، 96 بیمار کودک و 82 نفر مبتلا به سرطان خون هستند.

انتهای پیام/87004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول