اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

آمریکا فقط ژست رابطه با ایران را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها فقط ژست تلاش برای عادی‌سازی روابط خود با ایران را می‌گیرند و تمایل عملی برای این کار ندارند.

آمریکا فقط ژست رابطه با ایران را می‌گیرد

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی تلاش بسیاری برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و تاکنون نیز از هیچ تلاشی برای تحقق این هدف شوم فروگذاری نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز هر اتفاق ناگواری که برای ما رخ داده است، یک پای ثابت آن آمریکایی‌ها بودند و این در حالی است که آنها ادعای تلاش برای عادی‌سازی روابط خود با ایران را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: سران کاخ سفید تنها ژست تلاش برای ایجاد رابطه با ایران را خود می‌گیرند و هیچ اقدام عملی برای تحقق این کار انجام نداده‌اند.

گروسی افزود: بنابراین فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه طرح آمریکایی‌ها برای نزدیکی با ایران توطئه جدید سران کاخ سفید است، صحیح بوده و نشان درک بالای معظم‌له از شرایط بین‌المللی است.

* ایران در یک شرایط نابرابر با آمریکایی‌ها مذاکره نخواهد کرد

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هرگز به دنبال ایجاد تنش با هیچ کشوری نیست، گفت: مسئولان ارشد کشورمان بارها گفته‌اند که به غیر از رژیم منفور و اشغالگر قدس با هیچ ملتی دشمنی نداریم و اگر آمریکایی‌ها به دنبال عادی‌سازی رابطه با ایران هستند، باید حسن نیت خود را نشان دهند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است و نیازی به رابطه با آمریکا نداریم و هرگز در یک شرایط نابرابر با غربی‌ها سر میز مذاکره نمی‌نشینیم.

گروسی در پایان اظهار داشت: مردم و مسئولان ایران اسلامی آگاه و هوشیار هستند و توطئه‌ جدید سران کاخ سفید را به خوبی درک کرده و هرگز در زمینی که آنها تدارک دیده‌اند، بازی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول