اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

انتخابات آزاد سناریوی جدید دشمنان انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: انتخابات آزاد، سناریوی جدید دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتخابات آزاد سناریوی جدید دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک ‌محمد مشتاق‌زاده در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به انتخابات آتی و ضرورت هوشیاری آحاد مردم در برابر ترفندهای دشمنان، ایجاد یأس و ناامیدی و دلسردی مردم از نظام و ایجاد اختلاف و تنش میان مردم و مسئولان را از اهداف دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی طرح شعار انتخابات آزاد را با هدف به انحراف کشیدن سالم‌ترین فضای انتخابات در کشور اعلام کرد و افزود: ما سابقه 34 ساله در به اجرا گذاشتن عالی‌ترین مردم‌سالاری دینی را در دنیا داریم.

فرماندار شهرستان بستک کلید واژه انتخابات آزاد را نقشه جدید دشمن در انتخابات آینده خواند و تصریح کرد: اگر فتنه‌گران در انتخابات سال 88 موضوع تقلب را مطرح کردند امروز با کلید واژه جدیدی به نام انتخابات آزاد برای انتخابات امسال برنامه‌ریزی می‌کنند.

مشتاق زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون موضوع انتخابات یادآور شد: عده‌ای با القای شفاف نبودن انتخابات، جدول دشمن را پر می‌کنند بنابراین مردم بصیر ایران اسلامی باید بسیار مراقب باشند تا دشمن که قصد دارد از این طریق آنان را از نظام و انقلاب مأیوس کند در رسیدن به هدف خود ناکام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بر ضرورت تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: ایشان همواره فتنه‌های دشمن را به خوبی شناسایی و با رهنمودهای خود مردم را آگاه کرده و از فتنه‌ها به سلامت عبور می‌دهند.

وی اظهار داشت: تاکنون همه انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده در نهایت سلامت و به طور آزادانه و  بر اساس اراده مردمی شکل گرفته و کوچک‌ترین بی‌قانونی در این راستا رخ نداده است.

فرماندار شهرستان بستک گفت: مردم ما به قدری بصیر و آگاه هستند که چنین ترفند‌ها و حرکت‌های خبیث دشمن را تشخیص داده و نسبت به خنثی شدن چنین حیله‌ها و نیرنگ‌های بی‌ثمر، تلاشی همه جانبه خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که انتخابات آینده کانون وحدت و همدلی در نظام اسلامی خواهد بود، یادآور شد: هوشیاری مسئولان و مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات آتی امری ضروری و حیاتی است که شایسته است ماهیت چنین اقدامات پلید برای همه رو شود.

مشتاق زاده در پایان سخنان خود عنوان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با درایت، آگاهی و حضور حداکثری مردم، انتخاباتی سالم و کم دغدغه خواهیم داشت و قطعا" دشمنان بیش از گذشته مأیوس خواهند شد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول