اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

نمایشگاه هفته مشاغل در بستک گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هفته مشاغل در بستک همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر گشایش شد.

نمایشگاه هفته مشاغل در بستک گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه مذکور با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عنایاتی که خداوند متعال به ملت شریف ایران ارزانی داشت همین انقلاب اسلامی بود و دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی آشنا ساخت.

وی ادامه داد: آشنا ساختن دانش آموزان با مشاغل مختلف جامعه، توجیه اهمیت شغل در زندگی فردی و اجتماعی و آشنا ساختن دانش آموزان با رشته‌های تحصیلی از اهداف این نمایشگاه است.

فرماندار بستک اضافه کرد: همچنین تقویت روحیه پژوهش و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در زمینه کسب اطلاعات شغلی و برنامه‌ریزی زندگی تحصیلی و شغلی را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه مدرسه نخستین کانونی است که در جهت کمک به راهنمایی شغلی جوانان مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: مدارس با استفاده از راهبردهایی در جهت معرفی مشاغل مختلف به دانش آموزان و نکات قوت و ضعف آنان می‌توانند راهنمایی‌های اساسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

مشتاق‌زاده در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این هفته اطلاعات مفیدی را می‌توان به شیوه‌های گوناگون در اختیار دانش‌آموزان قرار داد، گفت: بیشترین نقش برگزاری هفته مشاغل در مدارس استفاده از تراکت‌هایی است که اهمیت توجه به شغل آینده را برای دانش‌آموزان خاطرنشان می‌سازند و به این طریق آنها را متوجه مسئولیت خویش نسبت به لزوم انتخاب شغل و شناخت مشاغل مختلف می‌‌کند.

گفتنی است در این نمایشگاه آثار و فعالیت‌های تمامی رشته های فنی و حرفه ای، کار و دانش و مشاغل آزاد در 16 غرفه در قالب فیلم، عکس، آثار هنری و رایانه در هنرستان دکتر فکری بستک به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 14 لغایت 19 بهمن ماه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. همچنین در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان، جشنواره فیلم رشد در بستک افتتاح شد.

در سومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور فرماندار شهرستان، ائمه جمعه، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه هفته مشاغل در بستک گشایش شد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول