اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

کشتار 30 هزار راس دام وارداتی برای تعادل‌بخشی به بازار

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از کشتار 30 هزار راس دام سبک وارداتی برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز و تعادل‌بخشی به بازار در شب عید خبر داد.

کشتار 30 هزار راس دام وارداتی برای تعادل‌بخشی به بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت مجتمع صنعتی گوشت اردبیل با اشاره به کشتار 30 هزار راس دام سبک وارداتی، اظهار داشت: کشتار 30 هزار راس دام وارداتی سبک به مرور و تا شب عید برای تامین نیازهای مردم به گوشت گرم ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ‌این گوشت‌ها با نرخ 14 هزار تومان و با نظارت مراجع ذیصلاح توزیع می‌شود و با هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار اردبیل یادآور شد: هم‌اکنون یک هزار و 200 تن مرغ منجمد با قیمت 5 هزار تومان، 450 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت 15 هزار تومان برای ثبات بازار و تامین نیاز مردم در مراکز فروش و مغازه‌های سطح شهر با نظارت مستمر در حال توزیع می‌باشد.

دبیر گفت: این مقدار 16 تن مازاد بر مصرف همشهریان است که برای نیازهای ضروری و احتیاجات ایام پایانی سال ذخیره‌سازی شده است.

این مسئول از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتب را با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

رئیس شورای تنظیم بازار شهرستان اردبیل به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دو نقطه شهر اردبیل در نیمه دوم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: در این زمینه قرار است با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های نظارتی و خدماتی در دو نقطه شهر اردبیل این نمایشگاه‌ها راه‌اندازی شود.

دبیر همچنین از برپایی ایستگاه‌های عرضه میوه شب عید اعم از پرتقال و سیب خبر داد و بیان داشت: فعالیت این ایستگاه‌ها نیز از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی به اهالی و شهروندان میوه‌های مناسب ذخیره‌سازی شده عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود مهمترین سیاست متولیان و دستگاه‌های اجرایی را حفظ آرامش و برقراری امنیت اقتصادی در جامعه توصیف کرد و گفت: مردم نباید نگرانی از بابت تامین مایحتاج خود در شب عید داشته باشند چرا که به اندازه کافی اقلام اساسی ذخیره‌سازی شده و مردم می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول