اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت پیگیری به موقع

دانشکده فنی رزن سال آینده ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: موافقت اولیه برای ایجاد دانشکده فنی در رزن گرفته شده و در صورت پیگیری به موقع در سال آینده شاهد ایجاد آن خواهیم بود.

دانشکده فنی رزن سال آینده ایجاد می‌شود

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در جهان امروز پیشرفت و توسعه کشورها بر مبنای علم و دانش استوار است، اظهار داشت: پژوهش و تولید علم و فناوری از مهم‌ترین عناصر رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی کشور است.

وی افزود: کسب موفقیت در کشور در برنامه‌ریزی‌های هدفمند و کلان و توجه مناسب به امر پژوهش و فناوری است که باید جدی گرفته شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بستر این امر باید در تمام مناطق کشور مهیا شود، ادامه داد: در همین راستا ارتقای وضعیت علمی در سطح شهرستان رزن در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات اخذ مجوز سه رشته برای دانشگاه رزن از دفتر وزارت علوم و تحقیقات فناوری انجام شده است.

سلطانی‌صبور ابراز داشت: چون این رشته‌ها مربوط به علوم انسانی می‌شود، اعطای مجوز به چنین رشته‌هایی باید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد که فعلاً این امر به دلیل ندادن نظر از سوی این مجموعه، متوقف شده است.

وی این سه رشته را شامل مدیریت صنعتی، دولتی و بازرگانی دانست و اظهار داشت: با گرفتن مجوز این رشته‌ها، شاهد ارتقای رشته در دانشگاه رزن خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رزن فاقد دانشکده فنی است، خاطرنشان کرد: موافقت اولیه در این زمینه گرفته شده و باید مسائل بعدی آن پیگیری شود.

وی افزود: البته پیگیری تحقق این امر زمان می‌برد و اگر طبق برنامه‌ پیش رویم می‌توان قول ایجاد این دانشکده را در سال آینده داد.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول